Leverings tid via mac shoppen
Fra : Tom

Dato : 19-12-05 19:51

Jeg har lige købt en bærbar på mac shop..
Nu har jeg traced den, og kan se at den kommer fra shanhai !?
Spørgsmålet er så, om der er nogle der har erfaringer med hvor lang tid det
tager for bærbare at komme frem!?
Tom

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-12-05 11:05

On 2005-12-19 19:51:24 +0100, Tom <nospam@fakemail.dk> said:

> [...]
> Nu har jeg traced den, og kan se at den kommer fra shanhai !?
> Spørgsmålet er så, om der er nogle der har erfaringer med hvor lang tid det

Jeg synes efterhånden, det er helt umuligt at sige, hvornår man får
noget leveret fra Apple Store. Selv om man kun køber varer, der skulle
kunne sendes indenfor 1-2 dage, kan man få leveringen forsinket flere
gange. Jeg har f.eks. lige fået at vide, at varer jeg bestilte d. 19.
november nu antageligt ikke bliver afsendt før d. 4. januar. Omvendt
kan en vare, der står til at blive afsendt efter 5-6 dage ligge på ens
skrivebord efter tre. Når Apple taler om leveringstider, taler de om,
hvornår varen kan afsendes (shippes). Dertil skal iflg. Apple lægges
3-4 dage til forsendelse. Færdige computere er en lidt anden sag. Hvis
den er sendt fra Singapore, eller hvor den nu kommer fra, så er den i
det mindste på vej. Det tager dog nogen tid. Jeg mener, det var en uges
tid, sidst vi købte bærbar computer. Jeg undrede mig lidt over, det tog
så lang tid. Når man sporede pakken, lå den på et tidspunkt flere dage,
uden der skete noget. Men der er vel også noget med told om moms mellem
de forskellige lande undervejs.
--
Henrik Münster
[=[_]=] Nintendo DS

Fra : Tom

Dato : 20-12-05 14:13

On 20/12/05 11:05, in article 2005122011051450878-news@muensterdk, "Henrik
Münster" <news@muenster.dk> wrote:

> [...]
> så lang tid. Når man sporede pakken, lå den på et tidspunkt flere dage,
> uden der skete noget. Men der er vel også noget med told om moms mellem

Fik den idag. Den er fin!
Tom

Fra : Mogens Hansen

Dato : 20-12-05 13:44

Som andre siger :Det er svært at sige.
F.eks bestilte jeg en Ipod Nano med inskription i fredags. Den fik jeg
i dag tirsdag, ikke dårligt.
Den er udsolgt overalt i Kbh.
vh