Ipod opfører sig mærkeligt :-(
Fra : Marianne

Dato : 05-12-05 21:07

Hej

Efter at have opladet min ipod vha et andet kabel end det sædvanlige (jeg
lånte min mands Ipod mini-kabel) er min Ipod gået helt grassat. Alle mine
filer er væk

Jeg har forsøgt at gendanne fabriksindstillinger vha den medfølgende
utility. I laaaang tid efter får jeg beskeden 'do not connect'. OK jeg
skubber ipod'en ud via Finder. Så har jeg prøvet at nulstille/reset'e ved at
følge en fremgangsmåde beskrevet som 'putting ipod into disk mode', men det
hjælper overhovedet ikke. Den bliver ved med at ville 'Tilbagekopiere'. Det
har jeg så gjort nogle gange. Men sagen kommer ikke rigtig videre.

1) Hvad gør jeg ellers?

2) Det har vel ikke noget at gøre med, at jeg har brugt et ipod-mini kabel
til en ipod? Det kan næsten ikke passe.

mvh
marianne