Hvor gemmer Dreamweaver oplysninger?
Fra : Henrik Enslev

Dato : 27-11-05 21:32

Hej

Jeg har lige skiftet computer. Fra en PB 12" til en anden, begge med
Tiger. Af forskellige grunde kunne jeg ikke bruge
overførselsassistenten. Nu har jeg overflyttet dreamweaver MX til den
nye, samt flyttet de berørte sites, men den har glemt "site"
oplysningerne.

Hvor er det jeg finder disse informationer? (det er alle de FTP
detaljer, password etc)

Jeg skriver her fremfor internetgrupper, da det mere er et spørgsmål om
system emd program formoder jeg.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Tom

Dato : 28-11-05 00:06

On 27/11/05 21:32, in article 1h6pflq.233kc2zhr2kN%no@spam.nix, "Henrik
Enslev" <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> detaljer, password etc)
>
> Jeg skriver her fremfor internetgrupper, da det mere er et spørgsmål om

I dit gamle hjem/home..
Du skal sikkert være admin for at hente dem/ligge dem ind i den nye
installation..
Mener de ligger i hjem->bibliotek->prefs

Koderne !!
Ligger i var ( usynlig ) ->gamle hjem->keychain ( ved ikke om det er alle
!!!!)
Det er nok noget forfærdeligt rod, at give sig til at rode derinde..
Så være ekstrem opmærksom på at du kan ødelægge mere end du gavner, ved at
rode der..!!?

Det kan forøvrigt også let blive noget rod selv at ligge prefs ind, men
jeg har nu haft held med det.
Skulle uheldet være ude, og den reagerer som den somme tider gør nemlig ,
sådan at den ikke længere fungerer, er det "tit"lettere at hente trail
installer,end at installere på ny fra CD.
Forskellen ( som jeg har oplevet det) er at du kan beholde dine prefsnår
du "trial/demo installerer, mens den sletter alt hvis du installerer fra
CD..( trial tror endda at der er tale om en fuld install..)
Kræver dog at dine prefs fungerer !?

Tom

Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-11-05 20:01

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> du "trial/demo installerer, mens den sletter alt hvis du installerer fra
> CD..( trial tror endda at der er tale om en fuld install..)

Jeg prøver at kigge. Vender tilbage

Fra : Michael Banzon

Dato : 28-11-05 13:33

Henrik Enslev wrote:
> Hvor er det jeg finder disse informationer? (det er alle de FTP
> detaljer, password etc)

Uden at have noget kendskab til Dreamweavers måde at gøre det på,
så vil jeg mene at "Hovednøglering" er et godt sted at lede...

Det er vidst standard for programmer til OSX at gemme sådanne
oplysninger der... (??)

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 28-11-05 14:55

Du kan også eventuelt bruge CCCloner og starte den nye PB op i Target
mode (T), og simpelthen klone hele harddisken over på den nye.
-Maciek

Fra : Henrik Enslev

Dato : 28-11-05 20:00

[92xx] Maciek <macfreak@tiscali.dk> wrote:

> Du kan også eventuelt bruge CCCloner og starte den nye PB op i Target
> mode (T), og simpelthen klone hele harddisken over på den nye.
> -Maciek

Det ville jeg gerne, men kan ikke, for der ligger en masse gammelt lort
på extern disk, od jeg vil ikke have alt med, og det kan ikke være der.

Fra : Mikael

Dato : 28-11-05 20:40

> [...]

Det ville jeg gerne, men kan ikke, for der ligger en masse gammelt lort
på extern disk, od jeg vil ikke have alt med, og det kan ikke være

I CCC kan du fravælge det du ikke vil have med

mvh Mikael Kern