QuickTime, ingen lyde ved ipod konverterin~
Fra : Peter Ursin

Dato : 26-11-05 19:39

Hej,
Jeg har et mystisk, ret irriterende problem.
Hvis jeg i QT7 vælger eksporter og dernæst "Movie to iPod" så kommer der
aldrig lyd på filmen. Billedet er perfekt, men altid total stilhed.

Jeg tænkte det kunne have noget med input formatet at gøre så jeg har
prøvet at eksportere en oprindelig .mov fil - igen ingen lyd.
Jeg har også prøvet med en .mpg film som kommer fra EyeTV - igen ingen
lyd.

Mon der skulle være nogle der har et forslag?

--
Peter Ursin

Powerbook G4: 17", 1.67GHz, 2GB RAM, OS 10.4.3

Fra : Jesper

Dato : 27-11-05 18:32

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> lyd.
>
> Mon der skulle være nogle der har et forslag?

Problemet er at lyden er i MP2 format, den kan godt nok afspilles i QT7
men ikke eksporters.

Prøv at eksportere .mpg filen fra MPEG Streamclip i stedet.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Peter Ursin

Dato : 30-11-05 00:41

> Problemet er at lyden er i MP2 format, den kan godt nok afspilles i QT7
> men ikke eksporters.
>
> Prøv at eksportere .mpg filen fra MPEG Streamclip i stedet.

Fint lille program jeg slet ikke vidste fandtes.
Tak for tippet.