Genopslag: k700i som modem med Bluetooth o~
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 22-11-05 22:23

Ingen der har en nøjagtig fremgangsmåde der virker?
Mac'en er parret med telefonen, wizard er kørt igennem så man kan
iSync'e etc., og de 'taler' også sammen, men opkaldet afbrydes.
Hvilket modemscript virker?
Det er Sonofon.
Har været på http://dms.sonofon.dk/sonofon/wizard.form og fået tilsendt
internet-opsætning til telefonen.

PFT,
Jens

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 02-12-05 16:41

Er der overhovedet ikke nogen, der har erfaringer med det her -
eventuelt med en anden telefon end k700i ??

Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 02-12-05 18:42

Martin René Pedersen <martinrene@spam.martinrene.dk> wrote:

> Er der overhovedet ikke nogen, der har erfaringer med det her -
> eventuelt med en anden telefon end k700i ??
>
> Martin

Jo jeg har haft det fungerne hele sidste år med en K700i - men efter en
overfyldning af min PB 80 gb harddisk måtte jeg geninstallere og der røg
det jeg havde sat op sidste år.
Jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men fortvivl ej jeg har fået en
ny W800i og den _skal_ bruges som bluetooth modem for min PB så jeg skal
lige finde sitet hvor jeg fandt ud af det igen - der kommer nyt
indenfor de næste 10 dage :)

--
Michael Holm
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : fjerndette

Dato : 02-12-05 22:19

Martin René Pedersen wrote:
> Er der overhovedet ikke nogen, der har erfaringer med det her -
> eventuelt med en anden telefon end k700i ??
>
> Martin

Hej Jens.

Kobler Z1010 og T600 på AluBook 15" og Pismo uden problemer.
Fandt nogle modemscrips, som jeg lagde i mappem med modemscripts på
maskinerne, og de kører upåklageligt.
Er koblet til TDC med TDC-telefoner.
Sender scripts som vedhæftet arkiv til din mailadresse.
Jeg er ikke klar over, hvilke(t) script, der anvendes, maskinerne fandt
selv ud af det.
Kører 10.3.9 (endnu...)

Vgst
Kristian Stange

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 02-12-05 23:15

Tak for hjælpen - faktisk har jeg mogget lidt rundt med modem-scriptsne
- men det var de konkrete indstillinger til Sonofon, der var problemet.
Det tog lidt tid at løse det - men nu er jeg online - også når jeg
kører i tog

Nu tror jeg så lige, jeg vil lave et lille htmldoc og smide ud på min
webside, så jeg kan huske det næste gang

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 03-12-05 23:20

Martin René Pedersen <martinrene@spam.martinrene.dk> wrote:

> Nu tror jeg så lige, jeg vil lave et lille htmldoc og smide ud på min
> webside, så jeg kan huske det næste gang
Du må da godt smide linke herind...

Fra : Michael Holm

Dato : 05-12-05 14:43

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Du må da godt smide linke herind...

jeps, så behøver jeg heller ikke lede i hukommelsen :)