DVD låne/bytteri
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-06-01 14:57

Hej

Var der stemning for at vi lavede en lille låne/bytte DVD klub her i
København/Storkøbenhavn mellem Mac folk ?

Jeg kan jo selv starte med at tilbyde udlån af:

Den Jagede - Affliction med Nick Nolte, James Coburn

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Anders

Dato : 11-06-01 18:04

Jesper Haaber Gylling skrev:

> Var der stemning for at vi lavede en lille låne/bytte DVD klub her i
> København/Storkøbenhavn mellem Mac folk ?
>
> Jeg kan jo selv starte med at tilbyde udlån af:
>
> Den Jagede - Affliction med Nick Nolte, James Coburn

God idé. Jeg vil straks kaste mine DVDer ud til lån:

Dr. Strangelove
2001
Apocalypse Now
Platoon
Full metal Jacket
JFK
Og øhh tre Star Trek film: Generations, First Contact og Insurrection.

Dertil VCD:

Star Wars I: The Phantom Menage
Contact (Jodie Foster)

Eneste catch er at alle DVDerne er region 1. Men hvis man pillet med
firmwaren eller holder DVD afspilleren som region 1 afspiller, er der jo
ingen problemer.

Hvis der er flere der melder sig og der er stemning for det, vil jeg gerne
ofre en side på min mac.com hjemmeside til en liste.

Anders

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-06-01 19:07

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Hvis der er flere der melder sig og der er stemning for det, vil jeg gerne
> ofre en side på min mac.com hjemmeside til en liste.

Jeg er i Hellerup.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-06-01 19:39

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> God idé. Jeg vil straks kaste mine DVDer ud til lån:
>
> Dr. Strangelove
> 2001
> Apocalypse Now
> Platoon
> Full metal Jacket

En af mine absolute yndlings film, Kubrick bedste efter Barry Lyndon.

> JFK

> Og øhh tre Star Trek film: Generations, First Contact og Insurrection.

Guf))))

> [...]
>
> Hvis der er flere der melder sig og der er stemning for det, vil jeg gerne
> ofre en side på min mac.com hjemmeside til en liste.

God ide, det kunne sagtens fungere mellem os mac-brugere da vi generelt
stoler på hinanden.

Jeg kan bidrage med:

Idioterne (regionsfri), Alle kender den, men de færreste har set den.

Eyes Wide Shut (reg 2), Kubrick jeg behøver vel ikke at sige mere...

Fight Club (reg 1, incl bonus DVD) 90'erens bedste film, vor generations
svar på The Graduate.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu jeg har fået en bolig)))))))))))))))

Fra : Johnny Louis

Dato : 12-06-01 09:08

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu jeg har fået en bolig)))))))))))))))

Hej Morten

Tillykke med at det endelig lykkedes, er det en permanent du har fundet,
og var det en her fra nyhedsgruppen der hjalp dig ?

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-06-01 09:47

Johnny Louis <bendata@postman.dk> wrote:

> Tillykke med at det endelig lykkedes, er det en permanent du har fundet,
> og var det en her fra nyhedsgruppen der hjalp dig ?

Permanent og permanent... det er en dele lejlighed, men der er ikke tale
om en fremleje hvilket er befriende efter jeg siden 1 september har
vidst at til dd dato skulle jeg flytte.

Jeg leder dog stadig efter en lejlighed, eller 2 værelser i et
bofællesskab.

Min udlejer er ansat hos CC, så jeg får adgang til en 2Mbit forbindelse
i løbet af Juni, hvilket selvfølgelig er et lille plus

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

JUhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : Johnny Louis

Dato : 12-06-01 14:45

> [...]

> Permanent og permanent... det er en dele lejlighed, men der er ikke tale
> om en fremleje hvilket er befriende efter jeg siden 1 september har

Jeg har jo sagt du kan bare komme til Århus.

> [...]
>
> Min udlejer er ansat hos CC, så jeg får adgang til en 2Mbit forbindelse
> i løbet af Juni, hvilket selvfølgelig er et lille plus

2Mbit det er da næsten det hele værd, så kan det være jeg kommer til at
se noget mere til dig.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : Mikael Kern

Dato : 13-06-01 02:23

Anders wrote:

> Hvis der er flere der melder sig og der er stemning for det, vil jeg gerne
> ofre en side på min mac.com hjemmeside til en liste.

God idé!
--
----------
Mikael Kern - Lighting Cameraman - Steadicam Owner/Operator

Fra : Ben Knudsen

Dato : 11-06-01 22:38

Jeg sidder på Charlies Angels, Being John Malkovitch, Heat, Chicken Run og
The Five Doctors (Dr. Who). Alle er reg 1 bortset fra The five Doctors Bor
på Østerbro.

Ben

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-06-01 23:16

In article <fc.0073fb6b033a69173b9aca0006fcd157.33a6932@net.dialog.dk>,
"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg sidder på Charlies Angels

Ja, der ville jeg nu nok indtage en mere liggende stilling.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 11-06-01 22:44

reippuert@mac.com,Ny-Internet writes:
>--
>Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen
>
>Juhu jeg har fået en bolig)))))))))))))))

SÅ MÅ MAN DA SANDELIG SIGE TILLYKKE!!!!!!!!!!!!

Hilsen hanne.

PS. HVad skal du nu bruge som signatur?

Fra : Anders

Dato : 11-06-01 23:18

Hanne Hertzog skrev:

> SÅ MÅ MAN DA SANDELIG SIGE TILLYKKE!!!!!!!!!!!!
>
> Hilsen hanne.
>
> PS. HVad skal du nu bruge som signatur?

Ups det så jeg ikke i første omgang. TILLYKKE!!

Læg mærke til at det skete præcis 20:39. Han har postet to gange inden for
det minut og den ene gang søgte han stadig, den anden havde han fået den.

Anders

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-06-01 10:09

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> PS. HVad skal du nu bruge som signatur?

kan jeg ikke bare bruge den nuværende i en tid?

Fra : Ben Knudsen

Dato : 12-06-01 08:07

newsspam2@mail.edlich.dk,Ny-Internet writes:
>Ja, der ville jeg nu nok indtage en mere liggende stilling.

Gamle gris.

Mvh Ben

(som stadig ikke er afklaret i forhold til om Cameron D eller Lucy Lou er
den lækreste i filmen.)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-06-01 09:47

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> (som stadig ikke er afklaret i forhold til om Cameron D eller Lucy Lou er
> den lækreste i filmen.)

?

Det er da den lille godte fra vor barndoms ET...

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-06-01 17:25

In article <fc.0073fb6b033a94bc3b9aca0006fcd157.33a95d4@net.dialog.dk>,
"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Gamle gris.

Jeg er ikke gammel!

> (som stadig ikke er afklaret i forhold til om Cameron D eller Lucy Lou er
> den lækreste i filmen.)

Ja, det finder jeg lige så tåbeligt som spørgsmålet "hvis du nu kunne
vælge, ville du så helst skydes eller hænges?". Jeg mener, hvorfor
helvede skal man vælge, kan man ikke bare få begge dele (i englenes
tilfælde, alle tre)?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Michael Florentin Ni~

Dato : 13-06-01 12:22

> [...]
"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> wrote:

> (som stadig ikke er afklaret i forhold til om Cameron D eller Lucy Lou er

Det er jo selvfølgelig et fjollet spørgsmål. Men jeg har allerede
ønsket mig Lucy Lou til fødselsdag, så du må nøjes med Cameron Diaz
(eller hende der den lille tykke)!

-mf

--
-mf = Michael Florentin Nielsen = erik@itu.dk

Fra : Ben Knudsen

Dato : 12-06-01 10:16

reippuert@mac.com,Ny-Internet writes:
>Det er da den lille godte fra vor barndoms ET...

Nu må du holde... Drew B er IMHO slet ikke på niveau med de to andre. Jeg
finder hende nærmest lidt gusten... og ikke ret meget mere sexet end den
gennemsnitlige Opel Ascona.

Men det er selvfølgelig heldigt, at der er noget for enhver smag

Mvh Ben

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-06-01 10:45

> [...]

> gennemsnitlige Opel Ascona.
>
> Men det er selvfølgelig heldigt, at der er noget for enhver smag

Cameron Diaz er ganske fræk, men hendes mund er meget bred , så det
trækker ned. Til gengæld scorer hun mindst 13 for hendes: "Feel free to
stick anything in my slot" i Charlies Angels, hvor postbudet ringer på.
Konge scene.

Lucy L. derimod er jo i en helt anden liga. Hun er sofistikeret, smuk og
erotisk - a deadly combination........... )

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Christian Bech

Dato : 13-06-01 08:58

> Cameron Diaz er ganske fræk, men hendes mund er meget bred , så det
> trækker ned.

Fniis.

--
- Christian. "Og naar de Skillerum, der lukker om Staterne,
Nationaliteten, om føje Tid falder for den kosmopolitiske

Fra : Ben Knudsen

Dato : 13-06-01 13:36

erik@itu.dk,Ny-Internet writes:
>Det er jo selvfølgelig et fjollet spørgsmål. Men jeg har allerede
>ønsket mig Lucy Lou til fødselsdag, så du må nøjes med Cameron Diaz
>(eller hende der den lille tykke)!

Det skal vi ikke blive uvenner over. Du får Lucy. No hard feelings, dér.

Ben