Hvad skal man drikke for at ku drikke?
Fra : jce

Dato : 15-12-05 15:28

Jah... Den måtte jo komme... Jeg skal til julefrokost med gutterne, og det
plejer at blive meget meget vådt! adskillige flasker snaps og et utal af øl!
Og så er der jo en gammel skrøne der siger at man bare skal drikke fløde
inden hvis man vil ku drikke mere... Det virker også hvis man holder sig fra
øl og noget med brus i! Men det er jo ikke muligt her.. Er der andre der ved
hvad man kan drikker eller spise inden drukgildet for at blive "last man
standing" ?
Jens...

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-12-05 16:10

JCE skrev:

> Er der andre der ved hvad man kan drikker eller spise inden
> drukgildet for at blive "last man standing" ?

Aner det ikke, men jeg bemærkede en reklame for nopalkaktus uden for
den lokale Matas. Skiltet havde desuden en del råd mop at blive for
fuld eller at få for mange tømmermænd. Måske virker det, måske ikke.

Se evt. <http://www.p2n.dk/nyheder.asp?vis=nyhed&id=481> o.lign.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 15-12-05 16:12

> [...]
> sig fra øl og noget med brus i! Men det er jo ikke muligt her.. Er der
> andre der ved hvad man kan drikker eller spise inden drukgildet for at

Spis en ordentlig skudefuld aftensmad, eller få lidt fornuft og indse, at
man ikke nødvendigvis er sej fordi man kan drikke x liter alkohol .

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Spangkuk

Dato : 15-12-05 17:15

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev

> Men det er jo ikke muligt her.. Er der andre der ved hvad man kan drikker
> eller spise inden drukgildet for at blive "last man standing" ?

Protein, protein og atter protein (Gælder formentlig kun mænd).

Jeg har selv forbløffende succes med at "forberede" spilleaftener
med 2-3 mellemrøde bøffer til frokost. Ingen tilbehør, kun kød
og rigeligt af det, overhældt med deres eget stegefedt.(Husk at
lade bøfferne hvile 4-5 minutter på tallerkenen)

Virkningen på mig er så entydigt, at skal jeg til poker uden at ha'
spist som ovenstående, drosler jeg kraftigt ned på indtagelsen
af drikkevarerne, for jeg VED jeg bliver stinkende stiv aaalt
for tidligt - og det koster

Det virker!

Jeg foretrækker Entrecot.

Spang

Fra : JytteJ

Dato : 15-12-05 17:37

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig fra øl og noget med brus i! Men det er jo ikke muligt her.. Er der
> andre der ved hvad man kan drikker eller spise inden drukgildet for at

Aldrig på tom mave. Drik langsomt, ikke for meget ad gangen og drik
rigeligt
med vand indimellem, som fortynder alkoholen. Så kan du godt holde den
gående indtil kl. 05.00.

Venlig hilsen
JytteJ
Jeg var engang til en vinsmagning med 12 glas vin og spiritus, og retter
der passede dertil.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-12-05 17:37

Den Thu, 15 Dec 2005 15:27:53 +0100, skrev jce :

> Er der andre der ved
> hvad man kan drikker eller spise inden drukgildet for at blive "last man
> standing" ?

Det smarteste er at holde igen. Især i starten. Hvis det er noget med
antal flasker el.lign., så tag din øl med på toilettet eller giv en
potteplante tømmermænd.

Når det øvrige selskab er godt oppe at køre bliver det meget nemmere at
holde igen.

--
Kent Oldhøj

Fra : jce

Dato : 15-12-05 17:52

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 16-12-05 03:07

jce wrote:
>Er der andre der ved hvad man kan drikker eller
> spise inden drukgildet for at blive "last man standing" ?
> Jens...

Forfodring med et par portere og en stribe rød ålborg plejer at hjælpe mig i
gang med truget og garve mig til aftenens udfordringer. I hvert fald er jeg
ikke den første nedfaldsgæst - men det kan måske også skyldes personlig
volumen og underlige arbejdstider?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]