Hvad er der galt???
Fra : Morten Christensen

Dato : 11-06-01 12:54

En af mine venner har en Yamaha Jog Space Innovation, hvor vi har fjernet
skiven og plompen i studsen og så monterede vi en 45-cylinder her igår, men
den kører ikke en skid hurtigere..... hvordan kan det være???

Kan det være fordi, den har kørt 12.000km, og hovedlejerne derfor er
færdige?? Der er slet ingen mislyde, når man kører på den, den kører bare
kun 55km/t....

Nogen forslag??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Lars Hansen

Dato : 11-06-01 14:54

> [...]
men
> den kører ikke en skid hurtigere..... hvordan kan det være???

Har i også skiftet topstykke?? Da jeg sættede 45 på min jog, gav det et par
km/t, men så satte jeg et 45 topstykke på og så gav lige 10km/t mere.

MVH Morten.

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-06-01 15:31

Ja, det har vi osse gjort....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Gundersen

Dato : 12-06-01 18:25

Hej

Hvad med udstødningen?

er der blindrør?

Mvh emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-06-01 08:35

Der er ikke blindrør, men udstødningen "prutter"..... kan det være fordi,
det trænger til at blive skiftet??? Det har kørt 12.000km.....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Ko & Kylling

Dato : 13-06-01 17:58

Har du kørt cylinderen til??

Det lyder som om at den får for meget benz! Prøv at justere på luftskruen..

og skift tændrør med det samme.. det kan også være derfor!

--
Gichael