Tegning til leghus/tårn?
Fra : P Kaasing

Dato : 07-12-05 11:16

Hej

Er der en venlig sjæl herinde der ligger inde med tegniger over et godt
legehus til min datter på 2½år?

Og som vil dele

Det skal helst kunne bygges for under 2000 i materialer

Mvh

Poul

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 07-12-05 11:59

http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=126&a=2331

> Det skal helst kunne bygges for under 2000 i materialer

Det er desværre ikke tilfældet med det i linket, men du kan jo
bare lade dig inspirere...

/Jakob

Fra : Anders Majland

Dato : 07-12-05 13:41

> http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=126&a=2331

Vores er ikke helt så flot
http://www.majland.org/temp/legehus.jpg
Men der er kommet tag på siden billedet - Vi har lagt forskallingsbrædder
som klink.

Der findes ikke tegninger - den er bygget på stedet og planlagt undervejs

Rutchebanen var vist 8-900kr og resten ~1500kr - vinduerne var "rester" og
døren hjemmelavet.

Fra : P Kaasing

Dato : 08-12-05 12:23

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:4396d86d$0$8875$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
>
> Rutchebanen var vist 8-900kr og resten ~1500kr - vinduerne var "rester" og

Vi er da meget i de samme grupper kan jeg se. Kan jeg ikke få dig til at
lægge billedet op igen, eller evt maile det til mig? Jeg fik det desværre
ikke gemt da jeg var inde og kigge, men det er lige noget i den stil jeg
havde tænkt mig

Mvh

Poul

Fra : Anders Majland

Dato : 12-12-05 11:16

> [...]
> ikke gemt da jeg var inde og kigge, men det er lige noget i den stil jeg

Det er der stadig - frac.dk var bare nede forleden. Med gratis hosting
stiller man jo ikke store krav til oppetid Jeg har lagt et mere op
http://www.majland.org/temp/legehus_m_tag.jpg

/Anders

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-12-05 16:00

I kan da prøve at kontakte en teknisk skole. Det er en del af deres
uddannelse at lave et legehus/ redskabsskur, og det eneste man skal betale
for er materialerne. Det var måske værd at undersøge?

Mvh kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-12-05 16:02

Her er et link fra rabatten omkring husene fra de tekniske skoler:
http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2005/1003161356.htm