Muldvarper!!!!
Fra : Lars B

Dato : 30-11-05 20:17

Hej

Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
( bortset fra fælder )

Lars

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 30-11-05 20:45

> Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
> ( bortset fra fælder )

En spade, men det kræver jo bare at du venter til muldvarpen skyder, så
det er sjovest om sommeren. (c:

/klaus

Fra : Max

Dato : 30-11-05 21:03

Hej Lars

> Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
> ( bortset fra fælder )

En ilder eller en mår.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 21:49

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse news:438e0443$0

> En ilder eller en mår.

Eller en kat eller 2, eller i vores tilfælde 4 katte.
Alle 4 gode muldvarpejægere. Dog er kattene lidt dovne her om vinteren.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-12-05 09:58

Hej,

On Wed, 30 Nov 2005 21:49:01 +0100, "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrote:

>Eller en kat eller 2, eller i vores tilfælde 4 katte.
>Alle 4 gode muldvarpejægere.

Ja.. Vores spiser dem dog ikke!

>Dog er kattene lidt dovne her om vinteren.

Tro mig ja.. Han ligger i stalden og snuer og stiller sig ud foran
bryggersdøren og vræler på mad så snart han hører den mindste lyd
indenfor. Dovne kat...

** Lars

Fra : Max

Dato : 01-12-05 11:39

Hej Lars

> Ja.. Vores spiser dem dog ikke!

Så lad være med at fodre dem, så går dovenskaben over.

Mvh Max

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-12-05 13:10

Hej,

On Thu, 1 Dec 2005 11:39:20 +0100, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Så lad være med at fodre dem, så går dovenskaben over.

Ja - men der er en grænse.. Ellers risikerer du at de "flytter
hjemmefra". Og de skal jo også ha' mad - SÅ mange muldvarper og mus
har vi jo heller ikke gående.

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 12:54

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.. Vores spiser dem dog ikke!

Det gør vores heller ikke. Tror faktisk ikke, at nogen katte spiser dem.
Hvorfor aner jeg dog ikke.

> Tro mig ja.. Han ligger i stalden og snuer og stiller sig ud foran
> bryggersdøren og vræler på mad så snart han hører den mindste lyd
> indenfor. Dovne kat...

Netop
Alle vores har været ude, det meste af sommeren, men er nu flyttet ind, det
meste af døgnet, hvor tiden også fordrives med søvn + mad.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : JS

Dato : 01-12-05 17:18

Buffy wrote:

> Det gør vores heller ikke. Tror faktisk ikke, at nogen katte spiser
> dem. Hvorfor aner jeg dog ikke.

De har vist en eller anden duft eller smag ligesom spidsmus. Det forhindrer
dem dog ikke i at dræbe dem. Jeg kan huske at vi 'vadede' i spidsmus da vi i
sin tid boede i skoven med en rigtig flink kat med de naturlige instinkter
intakte.

Fra : Lars

Dato : 01-12-05 23:21

On Thu, 01 Dec 2005 09:58:02 +0100, Lars Knudsen wrote:

> Hej,

> Ja.. Vores spiser dem dog ikke!

Det gør vores kat heller ikke. Den er verdensmester i at dræbe
muldvarpe. Af en eller anden grund efterlader den så muldfætrene et
bestemt sted i haven, hvor vores hund så æder dem. Det er fandeme
ulækkert :-|

/Lars

Fra : sn

Dato : 30-11-05 23:31

Lars B wrote:
> Hej
>
> Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
> ( bortset fra fælder )

Et par fed hvidløg stukket ned i "skuddet", eller helst helt ned i gangen,
- det har virket i min have.

Susanne

Fra : Uni Bull

Dato : 01-12-05 10:38

http://www.chrisal.dk/

http://members.tripod.com/nyttehave/emner/mosegris/mospjece.htm

http://hjem.get2net.dk/per.hansen/oos.htm

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-12-05 14:11

"Lars B" <gronholtparken7@stofanet.dk> skrev

> Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
> ( bortset fra fælder )

Remington, Colt, Smith & Wesson og Kalasnikov er alle midler, der virker

Claus

Fra : Henning Lund

Dato : 01-12-05 15:36

Lars B <gronholtparken7@stofanet.dk> skrev:
> Hej
>
> Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
> ( bortset fra fælder )

Tjae en slange i hullet og så på udstødningen af bilen, plæneklipperen
whatever, det plejer at give ro i haven.
Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-12-05 15:35

Lars B wrote:
> Hej
>
> Er der ikke nogle der kender et middel mod mulvarper der VIRKER ?????
> ( bortset fra fælder )

C4.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : JS

Dato : 01-12-05 17:19

Morten Wartou wrote:

> C4.

Er det ikke kun C3'eren der bryder i brand. Eller det var måske ikke det du
tænkte på

Fra : Anders Majland

Dato : 02-12-05 09:48

> Er det ikke kun C3'eren der bryder i brand. Eller det var måske ikke det
> du tænkte på

Prøv at se om ikke DR programmet "Nørd" kan ses online. I en af episoderne
viser de hvad man kan med lidt c4, sprængsnor osv.

/AM - Uddannet Ammunitionsrydder i 1996

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-12-05 14:35

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev

> Er det ikke kun C3'eren der bryder i brand. Eller det var måske ikke det
> du tænkte på

C4 er sprængstof i samme stil som Semptex

Claus