Airport kort til G3, der er mange?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-11-05 20:16

Der er mange kort på markedet, er der nogen som har prøvet fx ZyXEL
ZyAIR B-120 - Trådløs forbindelse- 802.11b, 301,-kr.

Flemming Rubini

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-11-05 23:10

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Der er mange kort på markedet, er der nogen som har prøvet fx ZyXEL
> ZyAIR B-120 - Trådløs forbindelse- 802.11b, 301,-kr.

Næ, men jeg har søgt på Goole med søgestrengen: "Mac OS Wireless Adapter
Compatability List". Husk at medtage citationstegnene.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-11-05 23:22

> "Mac OS Wireless Adapter Compatibility List"
(rettet)

Tak! Meget godt søgeresultat!

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Mac+OS+Wireless+Adapter+Compatibi
lity+List%22&spell=1