hjælp mig
Fra : kim hermansen

Dato : 11-11-05 19:15

teddy edelmann synger jeg vil bo på vesterbro nogle siger at peter
belli også gøre det jeg mener ikke han gør det kan i hjælpe mig

med venlig hilsen charlotte

Fra : Max

Dato : 11-11-05 20:18

Hej

> teddy edelmann synger jeg vil bo på vesterbro nogle siger at peter
> belli også gøre det jeg mener ikke han gør det kan i hjælpe mig

Kender den ikke med Peter, men originalen er den ikke
med John Mogensen ?

Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-11-05 20:17

Max skrev:

>men originalen er den ikke
>med John Mogensen ?

Jeg kender den kun med "Teddy, Chano, Jan & John" hvor den er fra 1972

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-11-05 23:15

kim hermansen wrote:

> teddy edelmann synger jeg vil bo på vesterbro nogle siger at peter
> belli også gøre det jeg mener ikke han gør det kan i hjælpe mig

Peter Belli sang vist den der "Hvad end der sker, bliv væk fra vort
kvarter. Det er ikke topmoderne, men vi behøver ikke mer'".
Den var vist også om vesterbro. Kan det være den "nogle" tænker på?

Fra : kim hermansen

Dato : 12-11-05 16:08

tak for hjælpen mvh charlotte