Sealer til murstensgulv
Fra : jvj

Dato : 09-11-05 10:52

Hej Alle

jeg er ved at planlægge et gult murstensgulv i en vinterhave.

vedr forsegling af overfladen har jeg hært nedenstående

jeg hører gerne jeres kommentaret...
--------O------

1,5 dl krystal/brun sæbe i 10 l vand

Sæbespåner -- nogen mener det skjolder

Olie f.eks halv linie + halv terpentin tidligst 30 dage efter lægning (
hærdet fuge)

Bonevoks

Bivoks + terpentin

Brick - masonry sealer evt først hardener

Cornestone 3M vandvaseret acryl sealer

nogen der har erfaring med nogen af ovenstående ? Det er vigtig at både
sten og fuge forbliver så lyse som muligt.

hilsen jørgen

Fra : Stig Rasmussen Aps

Dato : 10-11-05 23:26

brug 2 komponent matlak holder i mange år