WinMX - lidt tekniske sprøgsmål!
Fra : osten.dk

Dato : 10-06-01 12:42

Er der en som lige ved hvorfor at linjen bliver så enorm belastet, selvom
man ikke downloader eller kobler op til servere?
Jeg har også en del problem med at folk er "busy (queable)". Det er ikke
meget at jeg har kunne downloade på det sidste
Man skulle tro at den henter nogle oplysninger fra computeren til et eller
andet Echelon lort

Fri mig for moralprædiken!! (om DL af sange fra Nettet)

Hilsen ham der

Osten.dk

ostendk@worldonline.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 10-06-01 13:09

"osten.dk" <ostendk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:Q1JU6.2740$rs4.454522@news010.worldonline.dk...
> [...]
> meget at jeg har kunne downloade på det sidste
> Man skulle tro at den henter nogle oplysninger fra computeren til et eller

Jeg har samme problem, og skæver også lidt til hvad pokker det er der forgår mht.
al den trafik ud, men jeg tror bare det er fordi den hele tiden står og opdaterer, og
holder øje med hvilke servere der er tilstede.

> Fri mig for moralprædiken!! (om DL af sange fra Nettet)

Hov hov, man kan jo også hente andet end musik!

Fra : osten.dk

Dato : 10-06-01 13:26

[...]

HUha Thomas H. det blev jeg jo ikke meget klogere af!

ahh tror du det? Det kan sgu ikke tage så meget kapacitet!!? eller hvad...

Ja det er rigtigt at man kan DL andet end musik, f.eks. Katja Kean videoer
))

Osten.dk

Fra : osten.dk

Dato : 10-06-01 13:52

Undskyld min quoting er af helved til!!!

Skal nok gøre det bedre næste gang!!

Osten.dk

Fra : Butch

Dato : 11-06-01 00:38

Har selv droppet WinMX som min Napster-erstatning. Sværger i øjeblikket til
kombinationen af Limewire og Napigator (specielt Oggvorbis-netværket, når
jeg kan logge på).
-Butch

Fra : Thomas

Dato : 13-06-01 20:05

Butch <bisgaard@usa.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g10fb$25j3$1@news.cybercity.dk...
> Har selv droppet WinMX som min Napster-erstatning. Sværger i øjeblikket
til
> kombinationen af Limewire og Napigator ...

Prøv Audiogalaxy Satellite. En speciel web- og client-software kombination.

Fra : Kasper

Dato : 16-06-01 17:24

> Prøv Audiogalaxy Satellite. En speciel web- og client-software
kombination.

Kan kun anbefales, bruger ikke andet

Fra : Ronja Røver

Dato : 12-06-01 19:01

> Er der en som lige ved hvorfor at linjen bliver så enorm belastet, selvom
> man ikke downloader eller kobler op til servere?

Jeg plejer at løse problemet med at slå "Auto" fra i online-manageren.