Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvor er bedst og billigst at fremkalde dig~
Fra : simon

Dato : 04-11-05 12:51

Kære Ng.

Jeg har et hav digital billeder på min computer som jeg ikke har fået
fremkaldt/udskrevet.

Så hvor er det bedst og billigst at fremkalde digital billeder?

Mvh simon.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-11-05 13:09

"simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> wrote in message
> Kære Ng.
>
> Jeg har et hav digital billeder på min computer som jeg ikke har fået
> fremkaldt/udskrevet.
>
> Så hvor er det bedst og billigst at fremkalde digital billeder?

Heh, prøv at kigge på tråden lige under, der har jeg skrevet hvordan du let
kan få fremkaldt dine digitale billeder.

Mvh
Simon

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-11-05 14:34

Simon Nielsen wrote:

> Heh, prøv at kigge på tråden lige under, der har jeg skrevet hvordan du let
> kan få fremkaldt dine digitale billeder.

Hmm... det er da helt urimmeligt hvis du forventer, at newbies lige laver
en søgning, eller læser et par uger tilbage i gruppen, så de ikke
gentager spørgsmål, som allerede er besvaret...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-11-05 16:06

Simon Nielsen skrev:

>Heh, prøv at kigge på tråden lige under, der har jeg skrevet hvordan du let
>kan få fremkaldt dine digitale billeder.

Den hedder kamerakran 2, hvad har det med spørgsmålet at gøre?

Du mener måske den ovenover?

Det lyder som noget mere brugbart.

(Hint: du kan ikke regne med at alle har sat deres newsreadere op
på samme måde dig, så det dermed at skrive lige ovenover/under er
en dårlig ting).
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Henning

Dato : 04-11-05 18:05

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> "simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> wrote in message

> Heh, prøv at kigge på tråden lige under, der har jeg skrevet hvordan du
> let kan få fremkaldt dine digitale billeder.

Hvad er det for noget vrøvl. Tråden nedenunder afhænger af hvordan den
enkelte vælger at sætte sin newsreader op.

Dit indlæg udstiller dig selv som nybegynder, men dem har jeg ikke problemer
med, kun når de gerne vil hævde sig over for andre nye brugere.

mvh Henning

Fra : Michael

Dato : 04-11-05 15:55

Jeg bruger altid Føtex, kvaliteten er i top.
Mvh. Michael

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-11-05 20:04

"simon" <slime_006FJERN@hotmail.com> wrote in

> Jeg har et hav digital billeder på min computer som jeg ikke har fået
> fremkaldt/udskrevet.
>
> Så hvor er det bedst og billigst at fremkalde digital billeder?

Jeg plejer at få mine billeder "fremkaldt" hos pixum.com - om de er de
bedste/billigste ved jeg ikke. De er billige, jeg synes billederne fra dem
er flotte, og så leverer de hurtigt.

De printer i Tyskland, fragt er ca. den samme som ved levering fra en dansk
"fremkalder". De bruger Kodak Royal papir nu (de har skiftet inden for det
seneste halve år) og billederne er efter min mening blevet bedre på det
nye papir.

Jeg har ikke prøvet TV2, Føtex, osv. herhjemme - så jeg ved ikke hvordan
deres kvalitet er i sammenligning med Pixums.

En ting skal man dog lige holde sig for øje - standardindstillingen ved
bestilling er at Pixum lige kører en gang juster billedkontrast/levels osv.
- det synes jeg ikke billederne bliver bedre af. Så hvis man synes billedet
ser fint ud som det er på skærmen, så husk at slå den indstilling fra inden
du bestiller hos Pixum.

/flemming

Fra : Steen Suder

Dato : 08-11-05 22:57

Flemming Joensson wrote:

<KLIP>

> [...]
> bedre af. Så hvis man synes billedet ser fint ud som det er på
> skærmen, så husk at slå den indstilling fra inden du bestiller hos

Enig!
Deres "optimering" ødelægger kvaliteten. Jeg har fået genleveret en
ordre på 320 billeder på den konto.

--
Steen Suder

Fra : Rune Lauridsen

Dato : 08-11-05 21:57

simon wrote:
> [...]
> fremkaldt/udskrevet.
>
> Så hvor er det bedst og billigst at fremkalde digital billeder?

Prøv at tjekke www.billedbutikken.dk . De leverer fra dag til dag.
Prisen er fin, og kvaliteten er den bedste jeg har set. Der sidder rent
faktiske en person og laver fotoarbejde på billedet. Det gør de altså
ikke i føtex. Jeg sendte engang nogle billeder i fjollede formater, men
det var intet problem.

Rune