Marcipanfoto, hvor henne?
Fra : PeterElse, Ejby

Dato : 10-06-01 01:40

Jeg har fået at vide at man hos en bager på Amager (Kbh.S) kan få lavet et
foto i rispapir, bl.a. til pynt af kransekage men jeg aner ikke hvilken
bager - eller om alle bagere kan dette tricks. Er der nogen her i gruppen
som kan hjælpe mig med en adresse, evt. en website adresse. Jeg skal bruge
billedet den 1.juli.

På forhånd tak!

Hilsen Else

Fra : Tina Andersen

Dato : 10-06-01 01:47

PeterElse, Ejby <PeterElse@email.dk> skrev i en
> [...]
> som kan hjælpe mig med en adresse, evt. en website adresse. Jeg skal bruge

Jacob gør det:

Jakob's Bageri
Holmbladsgade 9
2300 København S

Tlf. 32 95 09 50
Fax 32 95 09 53

Fra : Anders

Dato : 11-06-01 14:07

PeterElse, Ejby <PeterElse@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fufoo$1bke$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> som kan hjælpe mig med en adresse, evt. en website adresse. Jeg skal bruge

Prøv Mou Bageri

Tlf. 98 31 10 03

\Anders

Fra : Neta & Peter

Dato : 11-06-01 14:44

"PeterElse, Ejby" <PeterElse@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som kan hjælpe mig med en adresse, evt. en website adresse. Jeg skal bruge

Jeg mener også at Bager Bosse på Østerbrogade laver det.

se http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0001/01/03/cs1.html

MVH

Peter