Fliselim på stål
Fra : Finn Christiansen

Dato : 23-10-05 11:16

Hej
En fyr som arbejder med renovering gav mig et fif om at pudse på gasbeton.
At man skulle starte med at give det et lag fliselim med en tandspartl.
kan man gøre det samme med en stålbjlke?
mvh FC

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 23-10-05 11:44

On Sun, 23 Oct 2005 12:16:20 +0200, Finn Christiansen wrote:

> En fyr som arbejder med renovering gav mig et fif om at pudse på gasbeton.
> At man skulle starte med at give det et lag fliselim med en tandspartl.
> kan man gøre det samme med en stålbjlke?

Næh, men du kan skrue noget fast på stålbjælken pudsen eller
fliselimen kan hænge fast i.

--
MVH
osv...

Fra : Max

Dato : 23-10-05 16:46

Hej Finn

> kan man gøre det samme med en stålbjlke?

Hvorfor ikke prøve, jeg har oplevet at Alfix f.eks. hænger særdeles
godt fast på stål.

Mvh Max

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 23-10-05 17:17

On Sun, 23 Oct 2005 17:45:39 +0200, Max wrote:

> Hvorfor ikke prøve, jeg har oplevet at Alfix f.eks. hænger særdeles
> godt fast på stål.

Men det knækker når stålet udvider sig.
--
MVH
osv...

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-10-05 14:44

Frank E. N. Stein skrev:
> Men det knækker når stålet udvider sig.

Det knækker ikke på den stålspartel jeg glemte at gøre
ren efter brugen....

Peter Schrøder

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 24-10-05 21:19

On Mon, 24 Oct 2005 13:43:34 +0000, Peter Schrøder wrote:

> Det knækker ikke på den stålspartel jeg glemte at gøre
> ren efter brugen....

Prøv at putte den i fryseren.
--
MVH