Granitsten (20-30 mm) søges - postnr   4600/~
Fra : Per T. Termark

Dato : 21-10-05 20:25

Hej,

vi vil gerne lægge sorte granitskærver i vores bed ud mod gaden
og har da også 'googlet', så neglene er helt blå.

Vi har fx set på parkoglandskab.dk's site, men selvom deres priser virker
OK, sammenlignet med 'sækkesalg', så hjælper det os ikke en tøddel, da
vi har sat os i hovedet, at vi gerne vil have sten op mod maks. 25-30 mm -
og dét har de ikke.
Har nogen herinde viden/erfaring med 'granitpushere' i vores område
(vores område er 'Herfølge-Køge'), der vel at mærke både har det
ønskede og bringer ud? (Der kan kun være SÅ meget bag i en punto ;0)).

Per
/ Svar i gruppen - pga et mildt tilfælde af 'spam-onia' /
/ opgiver jeg kun nødigt en gyldig emailadresse. /

Fra : Lars K.

Dato : 21-10-05 21:11

"Per T. Termark" <ttw@localhost.localdomain> skrev i en meddelelse
> [...]
> Per
> / Svar i gruppen - pga et mildt tilfælde af 'spam-onia' /
> / opgiver jeg kun nødigt en gyldig emailadresse. /

Prøv at gå til en af jeres lokale stenhuggere, de har forbindelse til den
slags

Fra : HKN

Dato : 21-10-05 21:57

"Per T. Termark" <ttw@localhost.localdomain> wrote in message
> [...]
> (vores område er 'Herfølge-Køge'), der vel at mærke både har det
> ønskede og bringer ud? (Der kan kun være SÅ meget bag i en punto ;0)).

Prøv hos DGS (tror jeg de hedder) på havnen i Køge.

-Henrik

Fra : K ö n i g

Dato : 21-10-05 22:27

> [...]

> (vores område er 'Herfølge-Køge'), der vel at mærke både har det
> ønskede og bringer ud? (Der kan kun være SÅ meget bag i en punto ;0)).

Den gamle lystbådhavn ved nordre strand - der kan du købe skærver . . .

Mvh Peter