Musik ala. Shape of My heart
Fra : Felis

Dato : 09-06-01 19:05

Sad og tænkte på om der er nogle der kan anbefale noget musik ala. Shape of
my Heart,
da jeg faldt over nummeret ved et tilfælde og godt kunne tænke mig noget
mere i den retning.

-
På forhånd tak
Benjamin "Felis" Pedersen

Fra : Limén

Dato : 10-06-01 17:16

> Sad og tænkte på om der er nogle der kan anbefale noget musik ala. Shape
of
> my Heart,

Med Backstreet Boys??? Hvis du virkelig vil pine dig selv så prøv at lyt til
deres andre ligeså intetsigende plader.

Fra : Felis

Dato : 11-06-01 09:41

> Med Backstreet Boys??? Hvis du virkelig vil pine dig selv så prøv at lyt
til
> deres andre ligeså intetsigende plader.

Vidste sq ikke det var flere versioner, den jeg hørte var med Sting og den
var god
Den kører under teksterne i Leon, the professional - hvis du har set den.

..
Felis,
der bestemt ikke vil have Backstreet Boys sange,
medmindre det er Howard Sterns Parodi: The Gay Way - den er griner

Fra : Søren Thuesen

Dato : 11-06-01 20:01

Felis wrote:

> Vidste sq ikke det var flere versioner, den jeg hørte var med Sting og den
> var god
> Den kører under teksterne i Leon, the professional - hvis du har set den.

Og det er da også Sting, der har skrevet den, så vidt jeg ved til den
film?
Hvis du kan li' den, kan du roligt forsøge med Sting i al almindelighed.
Ikke mindst hans seneste.

mvh.

--
Søren

Fra : Felis

Dato : 11-06-01 20:56

> [...]
> film?
> Hvis du kan li' den, kan du roligt forsøge med Sting i al almindelighed.

takker for svaret, skal nok lige ned et smut ned til den lokale PladePusher

/
Felis

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-06-01 11:07

"Felis"
> [...]
> my Heart,
> da jeg faldt over nummeret ved et tilfælde og godt kunne tænke mig noget

Ja, man må vel henvise til Backstreet Boys' albums, også deres tidlige,
men vel også til f.eks. Westlifes to plader, hvor der er en hel masse i
stil med Shape of my heart rent musikalsk.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Felis

Dato : 11-06-01 17:57

Damn det var da utroligt, hvis det ikke står klart nu så:
JEG VIL IKKE HAVE BACKSTREET BOYS

det slog det vist klart ikke

Hvis der er nogen der har hørt Stings version af den nævnte sang
- og vil komme med et par forslag der minder om den ville jeg være glad.

-
Felis

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 11-06-01 21:02

> Hvis der er nogen der har hørt Stings version af den nævnte sang

Sting har skrevet et nummer der hedder Shape of My Heart, og nummeret minder
overhovedet ikke om Backstreet Boys-nummeret Shape of My Heart! Der er altså
tale om to helt forskellige numre...!

Shape Of My Heart (Sting) er i øvrigt fra pladen Mercury Falling - en dejlig
plade...!

- Kristian

Fra : Hans Pedersen

Dato : 12-06-01 06:29

On Mon, 11 Jun 2001 22:01:40 +0200, "Kristian Thomsen"
<thomsen@eatfish.dk> wrote:

>Shape Of My Heart (Sting) er i øvrigt fra pladen Mercury Falling - en dejlig
>plade...!

Hmmm... I min Sting-samling er det på Ten Sumners Tale, at omtalte
sang er. Her er lyrics, hvis nogen skulle ha' interesse heri:

He deals the cards as a meditation
And those he plays never suspect
He doesn't play for the money he wins
He doesn't play for respect
He deals the cards to find the answer
The sacred geometry of chance
The hidden law of a probable outcome
The numbers lead a dance

I know that the spades are swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart

He may play the jack of diamonds
He may lay the queen of spades
He may conceal a king in his hand
While the memory of it fades

I know that the spades are swords of a soldier
I know that the clubs are weapons of war
I know that diamonds mean money for this art
But that's not the shape of my heart

And if I told you that I loved you
You'd maybe think there's something wrong
I'm not a man of too many faces
The mask I wear is one
Those who speak know nothing
And find out to their cost
Like those who curse their luck in too many places
And those who fear are lost

Hans Pedersen
ICQ# 9178476
Tjek min hjemmeside ud:
http://h2ns.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-06-01 14:08

"Felis"
> [...]
>
> Hvis der er nogen der har hørt Stings version af den nævnte sang
> - og vil komme med et par forslag der minder om den ville jeg være glad.

Fint nok, men det havde nok været smart at skrive det i dit op-
rindelige indlæg. Der er således ikke noget utroligt i, at vi svarer
om den sang, som har været det største hit. (Pga. offline-læsning
så jeg ikke dit næste indlæg, før jeg fik sendt mit. Min fejl, måske.)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Felis

Dato : 12-06-01 20:43

> [...]
> om den sang, som har været det største hit. (Pga. offline-læsning
> så jeg ikke dit næste indlæg, før jeg fik sendt mit. Min fejl, måske.)

Nu skal det lige siges at jeg ikke anede noget om hvem der havde lavet det
nummer,
men det lød bestemt ikke som Backstreet Boys. Jeg vidste heller ikke at der
var flere
kunstnere der havde indspillet det nummer. Jeg hørte bare nummeret i Leon,
og
syntes det var smukt - derfor ville jeg høre om nogen havde ideer til hvad
musik det
lød ligesom det.

-
Felis