Start af unlock website
Fra : Jonas Damgaard Niels~

Dato : 27-10-05 12:57

Jeg ville gerne starte mit eget live unlock-website. Jeg ville gerne
finde en løsning som enten kan installeres på min egen server, eller en
løsning hvor jeg videreforhandler andres unlock-lsøning gennem min
hjemmeside.

Jeg har fundet to:
http://www.liveunlock.com/
http://www.futurecelltech.com

Er der nogen som har nogle erfaringer med dem, eller har forslag til
andre løsninger / leverandører??

Med venlig hilsen

Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-10-05 14:43

On Thu, 27 Oct 2005 13:56:31 +0200, Jonas Damgaard Nielsen
<jonas.nielsen@fjerndettegmail.com> wrote:

>Jeg ville gerne starte mit eget live unlock-website.

Hvad vil du tilbyde, som ikke allerede tilbydes? For at være helt
ærlig, så tror jeg markedet må betegnes som værende mættet.

Det vil være en bedre ide, at finde en anden niche (som dette var
engang), men det kræver selvfølgelig, at man har en ide, og/eller kan
se, hvor der er "huller" i Danmark (eller resten af verden, hvis man
tænker stort). Det kræver (oftest) samtidig, at man tør satse.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 31-10-05 12:49

Hej..

Var det for 5 Aar siden kunne det svare sig. Markedet er mættet.
Jeg har gode kunder, men mund til mund. Og god service, det kommer du langt
med.

Mvh.
Mogens