|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Dagens leder i EB - 5 minutter værd :-D ! Fra : Spangkuk |
Dato : 25-10-05 10:33 |
| | |
Martin K (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Martin K |
Dato : 25-10-05 10:53 |
| | |
Per Rønne (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 25-10-05 11:01 |
| | |
Spangkuk (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 25-10-05 12:51 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev
> Ja, læg mærke til behandlingen af den tyrkiske ambassadør ...
Ja, det gjorde jeg da. Men iøvrigt bemærkelsesværdigt hvor
tavse humanisterne har været i denne tråd.
Spang
| |
![](/images/tree/0.gif) morten sorensen (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : morten sorensen |
Dato : 25-10-05 13:20 |
|
Spangkuk wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev
>
>
>>Ja, læg mærke til behandlingen af den tyrkiske ambassadør ...
>
>
> Ja, det gjorde jeg da. Men iøvrigt bemærkelsesværdigt hvor
> tavse humanisterne har været i denne tråd.
Det kunne skyldes at de ikke har noget at tilføje når, da de er enige
med lederskribenten.
--
morten sorensen
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) GB (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : GB |
Dato : 25-10-05 15:03 |
|
morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> skrev i meddelelsen
news:jrp7f.71720$Fe7.245447@news000.worldonline.dk:
> Det kunne skyldes at de ikke har noget at tilføje når, da de er enige
> med lederskribenten.
Allan Riise, Crocodillen og de andre? Tror du også seriøst på Julemanden?
--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!
GB
| |
![](/images/tree/0.gif) Egon Stich (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Egon Stich |
Dato : 25-10-05 18:01 |
|
"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
news:435e1c10$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev
>
> > Ja, læg mærke til behandlingen af den tyrkiske ambassadør ...
>
> Ja, det gjorde jeg da. Men iøvrigt bemærkelsesværdigt hvor
> tavse humanisterne har været i denne tråd.
>
> Spang
>
Tjah...
Det er jo ikke rart, at blive fanget i sit eget net...
MVH
Egon
| |
Jim (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jim |
Dato : 25-10-05 11:22 |
|
"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
news:435dfbc4$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>
Ja, det må man sige.
Og jeg kan jo se, at der i lederen står stort set det samme, jeg har skrevet
herinde til A. Riise om de 11 islamistiske ambassadører og deres krav samt
oppositionens opfordring til dialog.
Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når landets
største formiddagsavis melder ud i de toner.
Skønne toner i mine ører, skal jeg lige hilse og sige. Jeg vil dog gerne
høre Riises argumentation for at støtte en dialog med islamisterne igen.
Jeg trænger til at grine.
J.
| |
Allan Riise (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Allan Riise |
Dato : 25-10-05 11:37 |
|
Jim wrote:
> "Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> news:435dfbc4$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>>
> Ja, det må man sige.
> Og jeg kan jo se, at der i lederen står stort set det samme, jeg har
> skrevet herinde til A. Riise om de 11 islamistiske ambassadører og
> deres krav samt oppositionens opfordring til dialog.
> Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når
> landets største formiddagsavis melder ud i de toner.
> Skønne toner i mine ører, skal jeg lige hilse og sige. Jeg vil dog
> gerne høre Riises argumentation for at støtte en dialog med
> islamisterne igen. Jeg trænger til at grine.
Du kan jo bare læse mine argumenter i tråden en gang til, min holdning har
ikke ændret sig, tværtimod, når E.B. skriver det modsatte, så styrker det
kun mig i at jeg har ret.
--
Allan Riise
| |
Per Rønne (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 25-10-05 11:39 |
|
Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:
> Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når landets
> største formiddagsavis melder ud i de toner.
Samtlige aviser, og altså også dagligt udkomne pamfletter, har skrevet
det samme. I lederen. Mig bekendt.
--
Per Erik Rønne
| |
![](/images/tree/0.gif) Jesper (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jesper |
Dato : 25-10-05 14:45 |
|
Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:
> Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:
>
> > Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når landets
> > største formiddagsavis melder ud i de toner.
>
> Samtlige aviser, og altså også dagligt udkomne pamfletter, har skrevet
> det samme. I lederen. Mig bekendt.
Det er dog ikke dem alle der siger at Tyrkiets kvindelige ambssadør kan
hoppe i havnen!
Det er da en forfriskende dukkert i dansk journalistik
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://dvd.tradewho.com/
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Jens Bruun (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 26-10-05 08:04 |
| | |
![](/images/tree/0.gif) Jim (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jim |
Dato : 25-10-05 15:08 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h4zn2x.a4iol3vnxmloN%per@RQNNE.invalid...
> Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:
>
>> Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når landets
>> største formiddagsavis melder ud i de toner.
>
> Samtlige aviser, og altså også dagligt udkomne pamfletter, har skrevet
> det samme. I lederen. Mig bekendt.
Mit skriv i netop dette skulle opfattes som et spørgsmål til A. Riise, da A.
Riise efter alt at dømme ikke opfatter EB som et medie, der er troværdigt
endog har betydning for samfundsdebatten.
Jeg selv kan sagtens læse EB og kan godt selv finde ud af, hvad jeg vælger
at tro på eller være enig i.
Men som du også selv pointerer, så er det ikke kun EB, som skriver samme.
Så EB tegner vel det generelle billede af danskernes holdning i denne sag.
| |
NoTrabajo (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : NoTrabajo |
Dato : 25-10-05 13:54 |
|
"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
news:435e0737$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> news:435dfbc4$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>>
> Ja, det må man sige.
> Og jeg kan jo se, at der i lederen står stort set det samme, jeg har
skrevet
> herinde til A. Riise om de 11 islamistiske ambassadører og deres krav
samt
> oppositionens opfordring til dialog.
> Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når
landets
> største formiddagsavis melder ud i de toner.
> Skønne toner i mine ører, skal jeg lige hilse og sige. Jeg vil dog
gerne
> høre Riises argumentation for at støtte en dialog med islamisterne
igen.
Sådanne skabninger skal man ikke gå i dialog med. De skal bekæmpes,
inden de slår os ihjel.
--
NoTrabajo
| |
![](/images/tree/0.gif) Jim (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jim |
Dato : 25-10-05 14:19 |
|
"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:435e2b45$0$41138$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
> news:435e0737$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
>> news:435dfbc4$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>>>
>> Ja, det må man sige.
>> Og jeg kan jo se, at der i lederen står stort set det samme, jeg har
> skrevet
>> herinde til A. Riise om de 11 islamistiske ambassadører og deres krav
> samt
>> oppositionens opfordring til dialog.
>> Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når
> landets
>> største formiddagsavis melder ud i de toner.
>> Skønne toner i mine ører, skal jeg lige hilse og sige. Jeg vil dog
> gerne
>> høre Riises argumentation for at støtte en dialog med islamisterne
> igen.
>
> Sådanne skabninger skal man ikke gå i dialog med. De skal bekæmpes,
> inden de slår os ihjel.
Netop.
Vi kan starte med at udvise de af dem, som ikke deler den danske opfattelse
af ytringsfrihed iht. dansk lovgivning.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) NoTrabajo (01-11-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : NoTrabajo |
Dato : 01-11-05 07:19 |
|
"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i
news:435e30d9$0$184$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:435e2b45$0$41138$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse
>> news:435e0737$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
>>> news:435dfbc4$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>>>>
>>> Ja, det må man sige.
>>> Og jeg kan jo se, at der i lederen står stort set det samme, jeg
>>> har skrevet herinde til A. Riise om de 11 islamistiske ambassadører
>>> og deres krav samt oppositionens opfordring til dialog.
>>> Men det betyder jo heller ikke noget, ja måske endog mindre, når
>>> landets største formiddagsavis melder ud i de toner.
>>> Skønne toner i mine ører, skal jeg lige hilse og sige. Jeg vil dog
>>> gerne høre Riises argumentation for at støtte en dialog med
>>> islamisterne igen.
>>
>> Sådanne skabninger skal man ikke gå i dialog med. De skal bekæmpes,
>> inden de slår os ihjel.
>
> Netop.
> Vi kan starte med at udvise de af dem, som ikke deler den danske
> opfattelse af ytringsfrihed iht. dansk lovgivning.
Det skal selvfølgelig være tilladt at ytre sig mod ytringsfriheden, men
dem der udøver/truer med vold/mord eller opildner andre til det, de bør
straks sendes hjem til Muhamedanien.
--
NoTrabajo
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Bo Warming (01-11-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 01-11-05 10:14 |
|
"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
news:436708d1$0$41140$14726298@news.sunsite.dk...
>> Vi kan starte med at udvise de af dem, som ikke deler den danske
>> opfattelse af ytringsfrihed iht. dansk lovgivning.
>
> Det skal selvfølgelig være tilladt at ytre sig mod ytringsfriheden,
> men
> dem der udøver/truer med vold/mord eller opildner andre til det, de
> bør
> straks sendes hjem til Muhamedanien.
Netop. Akademisk debat om diktaturs fordele er altid OK.
Naziers debat er altid OK. De er lammefromme og lovlydige og kun i
selvforsvar har de forsigtigt væltet nogle måske-mordere med en bil på
et fortov
Men vi begik en fejl da vi tillod, at kommunisterne sad i folketinget
mens, de ville tage magten ved revolution.
Løgnepolitikerne, der ønskede Blekingegadebande-mord, insisterede at
fynske Aksel LArsen var ret ufarlig.
Men når min forsvarer tre gange har søgt at få mig fri af §266b straf
ved at argumentere, at jeg ikke er med i organisation, der kan udøve
vold eller har ansporet til vold, så hjalp det ikke.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Croc® (01-11-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Croc® |
Dato : 01-11-05 12:04 |
|
On Tue, 1 Nov 2005 07:18:46 +0100, "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com>
wrote:
>> Netop.
>> Vi kan starte med at udvise de af dem, som ikke deler den danske
>> opfattelse af ytringsfrihed iht. dansk lovgivning.
>
>Det skal selvfølgelig være tilladt at ytre sig mod ytringsfriheden, men
>dem der udøver/truer med vold/mord eller opildner andre til det, de bør
>straks sendes hjem til Muhamedanien.
Tror du de vil tage imod dig?
Regards Croc®
| |
T.Liljeberg (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : T.Liljeberg |
Dato : 26-10-05 03:34 |
|
On Tue, 25 Oct 2005 12:21:41 +0200, in dk.politik "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:
>Jeg vil dog gerne
>høre Riises argumentation for at støtte en dialog med islamisterne igen.
Og jeg er stadig nysgerrig efter en forklaring på hvad "dialog"
betyder i denne sammenhæng.
| |
![](/images/tree/0.gif) Per Rønne (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 26-10-05 03:55 |
|
T.Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> wrote:
> On Tue, 25 Oct 2005 12:21:41 +0200, in dk.politik "Jim"
> <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:
>
> >Jeg vil dog gerne
> >høre Riises argumentation for at støtte en dialog med islamisterne igen.
>
> Og jeg er stadig nysgerrig efter en forklaring på hvad "dialog"
> betyder i denne sammenhæng.
Den dialog der kan siges at føres i et klasseværelse, mellem lærer og
elever? Forhåbentligt ![Glad](images/smileys/glad.gif) .
--
Per Erik Rønne
| |
![](/images/tree/0.gif) Jim (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jim |
Dato : 26-10-05 10:26 |
|
"T.Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse
news:gnqtl1tmfno9i1ej4g5s5n83qb534j7jfn@4ax.com...
> On Tue, 25 Oct 2005 12:21:41 +0200, in dk.politik "Jim"
> <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote:
>
>>Jeg vil dog gerne
>>høre Riises argumentation for at støtte en dialog med islamisterne igen.
>
> Og jeg er stadig nysgerrig efter en forklaring på hvad "dialog"
> betyder i denne sammenhæng.
Jo, det vil da også gerne være rart at få defineret.
For som jeg ser det, så har Fogh jo allerede startet en dialog, da det jo
ikke er forbudt at svare på Foghs brev til de 11. (af muhammeds diciple?)
| |
Henrik Svendsen (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik Svendsen |
Dato : 25-10-05 13:10 |
| | |
Martin (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Martin |
Dato : 25-10-05 14:26 |
|
NoTrabajo skrev:
>
> Sådanne skabninger skal man ikke gå i dialog med. De skal bekæmpes,
> inden de slår os ihjel.
Hvis de under alle omstændigheder slår os ihjel, hvorfor skal vi så
bekæmpe dem.
| |
Jesper (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jesper |
Dato : 25-10-05 14:45 |
| | |
GB (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : GB |
Dato : 25-10-05 15:02 |
|
"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i meddelelsen news:435dfbc4$0
$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
Ups - jeg har lige sendt hele teksten.
--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!
GB
| |
Niels Ivar (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Niels Ivar |
Dato : 25-10-05 16:05 |
|
Nemlig. Ud med alle, der ikke tilbeder ytringsfriheden. Det burde være
forbudt at ytre sig imod den eller øh...
| |
Jim (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jim |
Dato : 25-10-05 16:12 |
|
"Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i en meddelelse
news:1130252700.698153.14940@o13g2000cwo.googlegroups.com...
Nemlig. Ud med alle, der ikke tilbeder ytringsfriheden. Det burde være
forbudt at ytre sig imod den eller øh...
**********
Du må være den omtalte NIL, som mange herinde ørler over.
Du er elendig til ironi, og ja, når kritikerne er muhamedanere, så gør de
klogest i at holde kæft.
Men du mener tilsyneladende, at det er ok at tilsidesætte ytringfriheden,
når det de sarte muhamedanere, der føler sig stødt på manchetterne?
J.
| |
![](/images/tree/0.gif) Bo Warming (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 26-10-05 19:00 |
|
"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
news:435e4b50$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i en meddelelse
> news:1130252700.698153.14940@o13g2000cwo.googlegroups.com...
> Nemlig. Ud med alle, der ikke tilbeder ytringsfriheden. Det burde
> være
> forbudt at ytre sig imod den eller øh...
> Du må være den omtalte NIL, som mange herinde ørler over.
> Du er elendig til ironi, og ja, når kritikerne er muhamedanere, så
> gør de klogest i at holde kæft.
> Men du mener tilsyneladende, at det er ok at tilsidesætte
> ytringfriheden, når det de sarte muhamedanere, der føler sig stødt
> på manchetterne?
Der er ingen grund til at kritisere naziapologeter, der har et
tiltrængt og sagligt revisionistisk ærinde, men der er megen grund til
at lægge afstand til muslim-apologeter, der hårdnakket bagatelliserer
at selv en højtuddannet tyrkisk ambassadør befinder sig i
middelalderen mht demokrati og menneskerettigheder,
Folk som han er ikke untermensnsch, men totalt U-INTEGRABLE
Når man ikke har haft en oplysningstid, som europæerne har og er dybt
påvirket af - fra sydeuropæiske landarbejdere til preussiske
nynazier - så er al vor dyre skolegang spildt og sameksistens vil
aldrig kunne forløbe uden vold fra de fremmedes side. De vil lyve og
kun have magtovertagelse i hovedet
For dem er censur hellig og magt er ret, som i al deres torturerende
politiarbejde. Er NIL bedre?
Jo, men han prøver at snobbe nedaf.
Selv en kulturradikal EB-leder lægger han for had, fordi alt der
gavner Islam skal roses.
NIL er en karikatur på den hvide mands selvhad.
Jeg tror ikke nogen ørler ved en medie-promoveret filosof som NIL. Han
er nyttig skræmmebillede, ved sin accept af muslimvold og ligegladhed
med ytringsfrihed. Som man også så da han i 1995 godtog Politikens
censur mod mig, (regelstridig udsmidning af betalingsBBS)for ved at
lefle for Seidenfaden-linien opnåede han højtlønnede oversætterjob)
Siden har han kæmpet for at få indført nysprog vedr ordet "racisme". -
og er derfor forfremmet. Godhedsindustrien behøver sproglig miskmask.
| |
GB (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : GB |
Dato : 25-10-05 16:40 |
|
"Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i meddelelsen
news:1130252700.698153.14940@o13g2000cwo.googlegroups.com:
> Nemlig. Ud med alle, der ikke tilbeder ytringsfriheden. Det burde være
> forbudt at ytre sig imod den eller øh...
Du er og bliver en islam-apologetisk jubel-idiot, Niels-Ivar Larsen.
Hvorfor fanden rejser du ikke ned til din falske guru i Damaskus - og
bliver der? Jeg kan anbefale Hotel Kabir.
--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!
GB
| |
Karsten (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Karsten |
Dato : 26-10-05 05:28 |
|
"Niels Ivar" <nil@information.dk>skrev:
>Nemlig. Ud med alle, der ikke tilbeder ytringsfriheden. Det burde v?
>forbudt at ytre sig imod den eller ?
nej, de skulle ta' og "blive voksne" og "flytte hjemmefra"
men det er jo altid bekvemt at "hænge i mors skørter", hun
ta'r jo alt bøvl og besvær! :)
--
mvh. Karsten
| |
Anders Peter Johnsen (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Anders Peter Johnsen |
Dato : 25-10-05 20:21 |
|
Spangkuk wrote:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
Øjøjøj! Man må virkelig gratulere Ekstra Bladet for at have modet til
ikke at lægge fingre imellem overfor de herboende(!) ambassadører.
Især Tyrkiets Ambassadør, som vist lige så godt kan belave sig på at
skulle gi' den som multietnisk "Lille Havfrue"! ;-D
(Plask?)
--
Mvh
Anders Peter Johnsen
| |
Spangkuk (25-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 25-10-05 20:50 |
|
"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev
> Især Tyrkiets Ambassadør, som vist lige så godt kan belave sig på at
> skulle gi' den som multietnisk "Lille Havfrue"! ;-D
>
> (Plask?)
Hehe, ja. Det er flere herinde vist enige i.
Spang
| |
Per Rønne (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 26-10-05 01:42 |
|
Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
> Spangkuk wrote:
> > http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>
>
> Øjøjøj! Man må virkelig gratulere Ekstra Bladet for at have modet til
> ikke at lægge fingre imellem overfor de herboende(!) ambassadører.
>
> Især Tyrkiets Ambassadør, som vist lige så godt kan belave sig på at
> skulle gi' den som multietnisk "Lille Havfrue"! ;-D
Og nu fremturer de:
http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=397286/
--
Per Erik Rønne
| |
![](/images/tree/0.gif) Spangkuk (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 26-10-05 04:03 |
| | |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) NoTrabajo (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : NoTrabajo |
Dato : 26-10-05 06:16 |
|
"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i
news:435ef1dd$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev
>
>> Og nu fremturer de:
>>
>> http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=397286/
>
> Det bliver rigtigt, rigtigt spændende at høre hvad S og
> R har at sige til "de 11".
R vil fortælle dem, at man da meget gerne vil indføre censur for at
tækkes de muhamedanske værdier, men desværre har R ikke magt, som de har
agt. R elsker totalitarisme og flirtede både med nazierne i 30'erne og
med et af SED's søsterpartier i DDR
http://www.ddr-wissen.de/wiki/ddr.pl?Parteien
under Den kolde Krig.
R glæder sig til, at det islamiske diktatur, med sharia og hvad dertil
hører, bliver indført i Danmark. Hvis man spørger en radigal, vil de
selvfølgelig benægte at det er deres mål, men den politik som de ønsker
og fører vil uvægerligt føre til et muhamedansk diktatur.
--
NoTrabajo
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Alucard (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Alucard |
Dato : 26-10-05 06:35 |
| | |
![](/images/tree/0.gif) Jim (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Jim |
Dato : 26-10-05 10:20 |
|
""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h50q1y.1rup0jf1hju74kN%per@RQNNE.invalid...
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:
>
>> Spangkuk wrote:
>> > http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=4587
>>
>>
>> Øjøjøj! Man må virkelig gratulere Ekstra Bladet for at have modet til
>> ikke at lægge fingre imellem overfor de herboende(!) ambassadører.
>>
>> Især Tyrkiets Ambassadør, som vist lige så godt kan belave sig på at
>> skulle gi' den som multietnisk "Lille Havfrue"! ;-D
>
> Og nu fremturer de:
>
> http://www.bt.dk/politik/artikel:aid=397286/
De har stadig ikke fattet en kæft af noget som helst.
Det er da utroligt, at vi har den flok af ambassadører her i landet.
Skulle vi ikke sende dem en kopi af vor grundlov med §77 highlighted.
http://www.retssal.dk/emneindex.php3?vis=n&side=112
J.
| |
Niels Ivar (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Niels Ivar |
Dato : 26-10-05 09:57 |
|
Jeg ser frem til glad tiljubling af ytringsfrihedens vide rammer i
denne ng, den dag en gruppe muslimer måtte finde på at afbrænde
Dannebrog på en offentlig plads og spytte på billeder af dronning
Margrethe
| |
Martin K (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Martin K |
Dato : 26-10-05 10:04 |
|
"Niels Ivar" <nil@information.dk> wrote in message
news:1130316992.656815.123950@g43g2000cwa.googlegroups.com...
> Jeg ser frem til glad tiljubling af ytringsfrihedens vide rammer i
> denne ng, den dag en gruppe muslimer mtte finde p at afbrnde
> Dannebrog p en offentlig plads og spytte p billeder af dronning
> Margrethe
Det tror jeg kun ville sætte skub i debatten om repatriering, så det ville
være helt fint med mig.
--
Martin K
Progressiv og tolerant
| |
Niels Ivar (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Niels Ivar |
Dato : 26-10-05 10:10 |
|
Der er da ikke noget at diskutere her. Repatriering af personer, der
blot udøver deres grundlovssikrede ytringsfrihed,
må naturligvis være udelukket i en retsstat.
| |
Martin K (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Martin K |
Dato : 26-10-05 10:19 |
|
"Niels Ivar" <nil@information.dk> wrote in message
news:1130317782.813418.194560@g43g2000cwa.googlegroups.com...
> Der er da ikke noget at diskutere her. Repatriering af personer, der
> blot udver deres grundlovssikrede ytringsfrihed,
> m naturligvis vre udelukket i en retsstat.
Hvis det foregår med tvang ja, men hvis vi laver nogen ordninger, hvor det
bliver attraktivt for indvandrerne at rejse hjem frivilligt, så er der vel
ikke noget problem i det.
--
Martin K
Progressiv og tolerant
| |
Per Rønne (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 26-10-05 11:12 |
|
Niels Ivar <nil@information.dk> wrote:
> Der er da ikke noget at diskutere her. Repatriering af personer, der
> blot ud?deres grundlovssikrede ytringsfrihed,
> m?aturligvis v? udelukket i en retsstat.
Jeg tror at der er noget galt med din opsætning. Æ, ø og å bliver hos
mig til spørgsmålstegn.
--
Per Erik Rønne
| |
Niels Ivar (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Niels Ivar |
Dato : 26-10-05 12:10 |
|
Jeg benytter Google Gruppers interface, men det er åbenbart en
betaversion.
| |
Per Rønne (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 26-10-05 12:23 |
|
Niels Ivar <nil@information.dk> wrote:
> Jeg benytter Google Gruppers interface, men det er ?nbart en
> betaversion.
Jeg tror at du svarer på mig, selvom du i tråden er placeret som om du
svarer Martin K. Så også her er der altså noget galt.
Hvorfor bruger du ikke en rigtig newsreader? Som Agent hvis du bruger
Windows, eller MacSOUP hvis du bruger Mac?
--
Per Erik Rønne
| |
Niels Ivar (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Niels Ivar |
Dato : 26-10-05 12:21 |
|
Det er en anden diskussion end den, der kører her i denne tråd, ikke?.
Nuvel, man kan sagtens forudse problemer ved en sådan fremgangsmåde.
Hvilke indvandrere skal være omfattet af tilbuddet,
og hvordan skal man præsentere det for dem på en måde, de ikke oplever
som krænkende, og præcis hvilke midler
skal der til for at gøre en tilbagevenden til f. eks. et forarmet
diktatur atttraktivt er
bare tre af de problemer, der vil melde sig. Hvordan du vil løse disse
kan du jo passende skitsere for os i et nyt trådoplæg,
| |
Niels Ivar (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Niels Ivar |
Dato : 26-10-05 13:02 |
|
Fordi jeg er en sjælden gæst her. Jeg havde egentlig opgivet at deltage
på grund af det fortvivlende
lave niveau. En gang imellem tjekker jeg, om det skulle ændret sig. Det
har det så aldrig. Det skulle
da være til det endnu værre.
| |
Per Rønne (26-10-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 26-10-05 14:06 |
|
Niels Ivar <nil@information.dk> wrote:
> Fordi jeg er en sj?en g? her. Jeg havde egentlig opgivet at deltage
> p?rund af det fortvivlende
> lave niveau. En gang imellem tjekker jeg, om det skulle ?ret sig. Det
> har det s?ldrig. Det skulle
> da v? til det endnu v?e.
Og når du ikke skriver hvem du svarer, og når din måde at skrive på
ødelægger trådhierarkiet, så ved man jo ikke rigtigt hvad der sker ...
--
Per Erik Rønne
| |
Vidal (01-11-2005)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 01-11-05 10:26 |
|
Niels Ivar wrote:
> Jeg benytter Google Gruppers interface, men det er 墥nbart en
> betaversion.
Du skal bare vælge 'Dansk' som sprog.
| |
|
|