/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Seperation.
Fra : Claudio Adam


Dato : 11-10-05 09:58





Lad det så komme an på en prøve: Ved en Folkeafstemning:
Separer Folkekirken fra Staten.

Lad os se hvor stærk Jødisk magt er når det kommer til stykket!
At Zionistisk Over-Herredømme blot er en Luftspejling!

Jeg mener hvad har De: ( Jøderne i øvrigt at frygte, da De selv
hårdnakket benægter et sådan scenario! se over-herredømme. )

Ved og i samme åndedræt bør der kræves en ditto afstemning om Islam og
Moskeer, kort sagt en lukning og repatriering af Muslimmer!

Vil i det kære politikere?
Satse, satse ærligt og redeligt på Demokratiet!

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/babylon


 
 
AF (11-10-2005)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 11-10-05 11:15

Claudio Adam (slet ED693) skrev i
news:11290212810.843558521792037@dtext.news.tele.dk

[ racistisk politisk propaganda ]

> Vil i det kære politikere?
> Satse, satse ærligt og redeligt på Demokratiet!

Jamen så post dog dit politiske racisme i dk.politik.


Claudio Adam (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 11-10-05 12:55

AF <dewnull@tiscali.invalid> skrev:
>Claudio Adam (slet ED693) skrev i
>news:11290212810.843558521792037@dtext.news.tele.dk
>
>[ racistisk politisk propaganda ]
>
>> Vil i det kære politikere?
>> Satse, satse ærligt og redeligt på Demokratiet!
>
>Jamen så post dog dit politiske racisme i dk.politik.


Halløj Andreas! wie gehts?

Fremadragende Andreas!
virkelig fremadrettet argumentation, du herved fremfører!

Jah verden vil jo bedrages, Andreas, sådan er det jo!

Du mener i øvrigt ikke at denne tråd bør føres i denne gruppe?

Hvem og hvor-mange og hvilke grupperinger der i øvrigt er racister
i så henseende bør du nok lige overveje.

ha det,

hilsen Adam.



--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/babylon


AF (11-10-2005)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 11-10-05 17:44

Claudio Adam (slet E1CZP) skrev i
news:11290319390.404301539474258@dtext.news.tele.dk

[ ... ]
> Du mener i øvrigt ikke at denne tråd bør føres i denne gruppe?
>
> Hvem og hvor-mange og hvilke grupperinger der i øvrigt er racister
> i så henseende bør du nok lige overveje.

Læs gruppens fundats, og lad være med at opføre dig som en anden BW - det
klæder dig ikke.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret


Anders Peter Johnsen (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 11-10-05 13:24

Claudio Adam (slet ED693) wrote:
>
>
>
> Lad det så komme an på en prøve: Ved en Folkeafstemning:
> Separer Folkekirken fra Staten.

Det kan bare ikke lade sig gøre uden at ændre Grundloven.

Og dèt er en temmelig omstændelig proces!

> Lad os se hvor stærk Jødisk magt er når det kommer til stykket!

Hvaffor en "jødisk magt"? Herregud, vi har et par tusinde - endog meget
assimilerede - jøder i Danmark, føler du dig virkelig truet af DEM?

I så fald må du vist være skingrende paranoid!

> At Zionistisk Over-Herredømme blot er en Luftspejling!

Ja, MON ikke?

Jeg synes da helt klart at det største problem i Danmark p.t. er den
overdrevne velvillighed over for muslimer, der åbenbart mener at leve
under helt andre love og bestemmelser end os. (Nemlig deres egen
religiøse Sharia-lovgivning og deres antikverede stamme-normer.)

> Jeg mener hvad har De: ( Jøderne i øvrigt at frygte, da De selv
> hårdnakket benægter et sådan scenario! se over-herredømme. )
>
> Ved og i samme åndedræt bør der kræves en ditto afstemning om Islam og
> Moskeer, kort sagt en lukning og repatriering af Muslimmer!

Man kan ikke bare lave totalitære "afstemninger" om andres religion med
henblik på forbud, hvis det er dèt du tror. Det ville jo slet ikke være
demokrati, men totalitaristisk flertalstyranni.

> Vil i det kære politikere?
> Satse, satse ærligt og redeligt på Demokratiet!

I demokrati har mindretal faktisk visse rettigheder.

Det er dermed fuldstændig demokratisk tilladt at være muslim: Der hvor
problemerne opstår, er når visse fundamentalistiske imamer opfordrer til
brud på den offentlige orden ved at indoktrinere andre muslimer i ikke
at skulle respektere "vantro". Dèr går grænsen.

Men det er direkte idiotisk at ville gøre "martyrer" ud af lovlydige,
moderate muslimer herhjemme. Tværtimod er det de militante
fundamentalister og forbrydere, man må gå efter med Straffeloven i
hånden. Det er det eneste vi kan gøre, hvis vi ikke skal til ligefrem at
inddrage statsborgerskaber, som er opnået på fejlagtigt grundlag.

X-post: dk.politik

--
Mvh
Anders Peter Johnsen



GB (11-10-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 11-10-05 13:39

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
news:434baed8$0$9193$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Claudio Adam (slet ED693) wrote:

Pssst - Anders - drop det. Manden er certificeret.

--
Med venlig hilsen
GB

Anders Peter Johnsen (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 11-10-05 13:58

GB wrote:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> news:434baed8$0$9193$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>
>
>>Claudio Adam (slet ED693) wrote:
>
>
> Pssst - Anders - drop det. Manden er certificeret.

Gule papirer?

Og ja, du har desværre ret: Jeg spilder generelt al for megen tid på
diverse åbenlyst personlighedsforstyrrede "cooks" og deres vanvittige
postulater i en sørgeligt naiv tro på at det overhovedet måtte kunne
nytte noget at modsige dem i deres vrangforestillinger...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen


Claudio Adam (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 11-10-05 15:45

GB:



Jeg lover næsten hvergang jeg skriver herinde i den
elektroioniske - atomare - luft-art:
At nu er det sgu sidste gang.
Det er bare det at det til tider er så vældigt jah og morsomt for
den sags skyld.

Selvfølgelig findes der da ligeledes alvorlige stunder,
- stunder jeg uden længsel tænker tilbage på foran pejsen ved
midnats tide, jah det kan til tider være særdeles tungt føre.

Jeg kan vel tillade mig: Ligeledes at nævne følgende:

At efter X antal år herinde, ( på nettet ),
ved men lige og ved:
Hvem der svarer på hvilke indlæg, og dog skal det siges jeg haver
ikke skematiseret dette.

Men rent matematisk tror jeg det hedder?
Vil der uden tvivl være et mønster.
- Jeg tænker noget i retning af en Fod
erplan, jah det kan jeg godt lide det ord: en decideret foderplan.
Jaha, eller om man vil en veksel? En dyre veksel selvfølgelig da!
Nå men spøg tilside sat, og alt sådan noget.


Jeg håber så inderligt at dette må blive mit sidste indlæg i lange
tider.

Da jeg hvis, Penge og navnlig helbred måtte det tillade at tage på
en mellemøstlig Odysse, for ligesom at se det hel sådan eight
day,s from Sunday.


Jeg vil sige tak til DE venlige mennesker jeg er støt på herinde,
og således, og vi har jo kun det skæg vi går og tråder i?

Min Hjemmeside står selvfølgelig da ved Fuld-Magt.

Gott mit uns,

HIlsen Adam.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/babylon


Claudio Adam (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 11-10-05 14:09

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:
( og, GB )

1. Hvad er det dig og Grau-Balle manden frygter så voldsomt ved en
eventuel adskillelse af Kirke / Stat?

2. Hvad er Det: Der får Jer til at stemple mig med et mindre
flaterende ord,
- andet end jeres egen frygt: For Nytænkning.

3. Jeg skal da gerne oplyse jer lidt om:
At ingen er nærmere Gud en mennesket:

3.a. Det på den anden side betyder heller ikke at mennesket er Gud,
uanset hvilken tro/skrift han eller hun baserer sig på.

4. Jamen hovsa og halløjsa, hvad var det nu ham Jesus kom ud for
dernede i varmen,
- jah eller for den sags skyld Gamle Martin Luther....

Man kan sige, at mod dumhed kæmper guderne forgæves,
- men mennesker er nu heller ikke så dårligt stillet,
( et sidespring, et sidespring gentlemen, )

Alles Gut!


Hilsen Adam.

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/babylon


Anders Peter Johnsen (12-10-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 12-10-05 01:42

Claudio Adam (slet ERJU9) wrote:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:
> ( og, GB )
>
> 1. Hvad er det dig og Grau-Balle manden frygter så voldsomt ved en
> eventuel adskillelse af Kirke / Stat?

Jeg frygter en adskillelse, fordi vi risikerer en "selvstændig"
regimente-sammenblandende kirke, som misforstået vil profilere sig
politisk på at hjælpe islamister til orde i stedet for at tjene Jesus
Kristus!

> 2. Hvad er Det: Der får Jer til at stemple mig med et mindre
> flaterende ord,
> - andet end jeres egen frygt: For Nytænkning.

Du kan ikke med nogen som helst menneskelig berettigelse forbyde folk at
tro.

Det troede romerne, marxisterne og nazisterne at man kunne.

Men de tog som bekendt fejl.

Islamistiske muslimer - de muslimer, der snarere opfatter deres tro som
konkret politisk-ideolgisk principprogram end inderlig, personlig
religion - er ved at være ude i samme grelle fejltagelse med deres
åbenlyst militariske intolerance imod "vantro".

Og dèn slags metoder vil du nedlade dig til i Kristendommens navn?

Der må være eet eller andet grundliggende princip, du har misforstået
ret grelt...

> 3. Jeg skal da gerne oplyse jer lidt om:
> At ingen er nærmere Gud en mennesket:

Enig, for så vidt angår Skabelsesberetningen.

> 3.a. Det på den anden side betyder heller ikke at mennesket er Gud,
> uanset hvilken tro/skrift han eller hun baserer sig på.

Een var - og er: Jesus Kristus.

> 4. Jamen hovsa og halløjsa, hvad var det nu ham Jesus kom ud for
> dernede i varmen,

Undskyld mig meget, men sidder du helt seriøst her og håner Kristi liv
og gerning?

Det har du jo som ikke-kristen din totalt frie Grundlovssikrede
berettigelse til, men det forekommer mig altså paradoksalt, hvis du
ellers alligevel hævder at påkalde dig Kristendommen i alle mulige
mærkelige politiske sammenhænge.

> - jah eller for den sags skyld Gamle Martin Luther....

Manden var faktisk ikke særligt gammel, da han startede en mindre
Verdensrevolution.

> Man kan sige, at mod dumhed kæmper guderne forgæves,

Ih, hvor jeg dog så må føle mig "guddommelig"?

> - men mennesker er nu heller ikke så dårligt stillet,
> ( et sidespring, et sidespring gentlemen, )
>
> Alles Gut!

Ja, go'nat...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Harald Mossige (12-10-2005)
Kommentar
Fra : Harald Mossige


Dato : 12-10-05 03:43


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
news:434c5bbe$0$9169$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Claudio Adam (slet ERJU9) wrote:
> > Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev:
> > ( og, GB )
> >
> > 1. Hvad er det dig og Grau-Balle manden frygter så voldsomt ved en
> > eventuel adskillelse af Kirke / Stat?
>
> Jeg frygter en adskillelse, fordi vi risikerer en "selvstændig"
> regimente-sammenblandende kirke, som misforstået vil profilere sig
> politisk på at hjælpe islamister til orde i stedet for at tjene Jesus
> Kristus!

Å stakker, er den danske folkekirke så svak at den ikke kan stå alene?,
eller er du redd for at all den iboende faenskapen i folkekirken skal slippe
løs vet et skille?

HM



"Stig N. Færch" (11-10-2005)
Kommentar
Fra : "Stig N. Færch"


Dato : 11-10-05 20:33

Claudio Adam (slet ED693) wrote:
>
> Lad os se hvor stærk Jødisk magt er når det kommer til stykket!
> At Zionistisk Over-Herredømme blot er en Luftspejling!
>

Jeg gyser ved de associationer jeg får ved at læse dette fra Adam
hjemmeside:

"... Jeg kan kun som menig skribent og Amatør håbe og be til at Europa
på et tidspunkt vågner. ikke til et Europa der er topstyret, men et
Europa der ikke er styret af Jødedommen og for den sags skyld Islam samt
deres altid rede Håndlangere.

Jeg vil på falderebet dog igen håbe og be til at Skandinavien stadigvæk
har en omend svag mulighed,
for at bibelholde den hvide race, og måske Martin Luthers ånd. ..."

/Stig

Britt Malka (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Britt Malka


Dato : 11-10-05 23:10

On Tue, 11 Oct 2005 21:33:26 +0200, "Stig N. Færch" <stig@8620.dk>
wrote:

>Jeg gyser ved de associationer jeg får ved at læse dette fra Adam
>hjemmeside:

Ja, man hører støvletrampene, ikke?

Men det er vist bare tidens trend.

Flere og flere unge, uvidende knøse som Adam fører sig frem med den
slags. Det er det eneste, de kan føre sig frem med, for viden og
kundskab er uden for deres rækkevidde.

Sådan var det også dengang i 30'verne.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?
http://www.tips-og-tricks.com/ebogvalider.html

AF (11-10-2005)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 11-10-05 23:22

Britt Malka skrev i news:ntdok1p7u90qsvkp79nru4tttkvgpdi3lt@4ax.com

> Ja, man hører støvletrampene, ikke?
>
> Men det er vist bare tidens trend.
>
> Flere og flere unge, uvidende knøse som Adam fører sig frem med den
> slags. Det er det eneste, de kan føre sig frem med, for viden og
> kundskab er uden for deres rækkevidde.
>
> Sådan var det også dengang i 30'verne.

Her er der for en gangs skyld noget jeg kan være megetg enig med Britt Malka
om.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*


Cyril Malka (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 11-10-05 23:37

Britt Malka wrote:

>>Jeg gyser ved de associationer jeg får ved at læse dette fra Adam
>>hjemmeside:
> Ja, man hører støvletrampene, ikke?
> Men det er vist bare tidens trend.
> Flere og flere unge, uvidende knøse som Adam fører sig frem med den
> slags.

De følger da vel andres af den lidt ældre generations støvletrampen:
Andreas Falck, Lyrik, Johnsen... Lidt tilbage: Luther...

Intet nyt under solen.

Luther var jo stærk antisemit.

Hvad kan du så forvente af en trosretning som pryder sig af hans navn?

> Det er det eneste, de kan føre sig frem med, for viden og
> kundskab er uden for deres rækkevidde.

Det kan der være noget om. Hvorfor Killfilter er den eneste løsning.
Dialog, debat og fornuft er vist for længst forsvundet derfra

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... The best man for the job is usually a woman.

Britt Malka (11-10-2005)
Kommentar
Fra : Britt Malka


Dato : 11-10-05 23:43

On Wed, 12 Oct 2005 00:36:44 +0200, Cyril Malka
<news@nytestamente.org> wrote:

>De følger da vel andres af den lidt ældre generations støvletrampen:
>Andreas Falck, Lyrik, Johnsen... Lidt tilbage: Luther...

Nu tænkte jeg ikke så meget på fysisk alder, som mental.

>Luther var jo stærk antisemit.
>
>Hvad kan du så forvente af en trosretning som pryder sig af hans navn?

Antisemitismen er jo sådan set nedfældet i deres "nye testamente".

>> Det er det eneste, de kan føre sig frem med, for viden og
>> kundskab er uden for deres rækkevidde.
>
>Det kan der være noget om. Hvorfor Killfilter er den eneste løsning.

Der er den lille Adam for længst havnet i ganske godt selskab.

>Dialog, debat og fornuft er vist for længst forsvundet derfra

Jeps.

Nu ved jeg ikke, om det nogensinde har været her.

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?
http://www.tips-og-tricks.com/ebogvalider.html

Anders Peter Johnsen (12-10-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 12-10-05 02:04

Britt Malka wrote:
> On Wed, 12 Oct 2005 00:36:44 +0200, Cyril Malka
> <news@nytestamente.org> wrote:
>
>
>>De følger da vel andres af den lidt ældre generations støvletrampen:
>>Andreas Falck, Lyrik, Johnsen... Lidt tilbage: Luther...
>
>
> Nu tænkte jeg ikke så meget på fysisk alder, som mental.
>
>
>>Luther var jo stærk antisemit.
>>
>>Hvad kan du så forvente af en trosretning som pryder sig af hans navn?
>
>
> Antisemitismen er jo sådan set nedfældet i deres "nye testamente".
>
>
>>>Det er det eneste, de kan føre sig frem med, for viden og
>>>kundskab er uden for deres rækkevidde.
>>
>>Det kan der være noget om. Hvorfor Killfilter er den eneste løsning.
>
>
> Der er den lille Adam for længst havnet i ganske godt selskab.
>
>
>>Dialog, debat og fornuft er vist for længst forsvundet derfra
>
>
> Jeps.
>
> Nu ved jeg ikke, om det nogensinde har været her.

Hvor er Henrik Vestergaard mon blevet af?

Det nyomvendte ortodoksjødepar frembyder ellers saftige demonstrationer
i abstraheret sadomasochisme for fulde gardiner, mens de endda har
teknisk kontrol til stadig på bedste "Pulp Fiction"-psykopatmaner at
komme med subtile "I love you, honey-bunny..."-kærlighedserklæringer
både før og under hold-ups!

Naaaasty!

Aner jeg mon en smule "Bonnie & Clyde" eller endda "Natural Born
Killers"-motiver hos dette par? Et meningstomt hul i sam-tilværelsen,
der skal udfyldes for at de rent faktisk gider at forette visse
gensidige pligter som mand og kone?

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Jacob Tranholm (12-10-2005)
Kommentar
Fra : Jacob Tranholm


Dato : 12-10-05 08:43

Britt Malka wrote:
>
> Antisemitismen er jo sådan set nedfældet i deres "nye testamente".
>

Nej... Luther havde et uheldigt skrift, men han var jo også kun
menneske. For kristendommen se i stedet Gal 3,23-29:

v23 Før troen kom, blev vi bevogtet under loven og spærret inde, indtil
troen skulle åbenbares, v24 så at loven var vores opdrager, indtil
Kristus kom, for at vi kunne blive gjort retfærdige af tro. v25 Men
efter at troen er kommet, er vi ikke længere under en opdrager. v26 For
I er alle Guds børn ved troen, i Kristus Jesus. v27 Alle I, der er døbt
til Kristus, har jo iklædt jer Kristus. v28 Her kommer det ikke an på
at være jøde eller græker, på at være træl eller fri, på at være mand og
kvinde, for I er alle én i Kristus Jesus, v29 og hører I Kristus til,
er I også Abrahams afkom, arvinger i kraft af Guds løfte.

--
Mvh. Jacob Tranholm
http://jtranholm.dk/

AF (12-10-2005)
Kommentar
Fra : AF


Dato : 12-10-05 08:59

Jacob Tranholm skrev i news:bdru13xo4j.ln2@myserver.jtranholm.dk

> Britt Malka wrote:
>> Antisemitismen er jo sådan set nedfældet i deres "nye testamente".
>>
>
> Nej... Luther havde et uheldigt skrift, men han var jo også kun
> menneske. For kristendommen se i stedet Gal 3,23-29:

Desværre er malkaerne havnet i en blindgyde, hvor alle der ikke er enige med
dem, i sidste ende udråbes til at være jødehadere og antisemitter.

Desværre, for ellers kunne der føres mangen en god debat med dem

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*


Cyril Malka (12-10-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 12-10-05 10:58

Jacob Tranholm wrote:

>> Antisemitismen er jo sådan set nedfældet i deres "nye testamente".
> Nej...

Jow.

> Luther havde et uheldigt skrift, men han var jo også kun
> menneske.

Ja, naturligvis. Såsomt at synagoger skulle brændes, Talmud lige så, at
jøder skulel være undermennesker, og en del mere spændende ting.

Det er ikke uden grund at nynazister (som de gamle nazister i øvrigt)
støttede sig på Luthers skrifter for at påvise jødernes mindreværd.


>For kristendommen se i stedet Gal 3,23-29:

For jødehadet, ser en del andre steder (flere gange citerede her i gruppen).

Det andet ser ud som en slags retfærdiggørelse af jodehadet. Typen: Jeg
er ikke racist, men...

--

Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
...."Mr. Worf, scan that ship." "Aye, Captain... 300 DPI?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste