Wma til mp3
Fra : Alexia

Dato : 02-10-05 17:51

Hej!

Jeg har lige downloadet en sang fra dba's musikside, desværre var den wma
format og kan ikke læses i itunes som jeg bruger da filen er beskyttet.

Har prøvet med forskellige konventerings programmer men ingen af den kan
klare beskyttede wma filer... er min sang evigt fortabt til winamp og
windows media player, eller er der en anden mulighed?

På forhånd tak :)

Hilsen Alexia

Fra : Morten Steen

Dato : 02-10-05 17:55

> Har prøvet med forskellige konventerings programmer men ingen af den kan
> klare beskyttede wma filer... er min sang evigt fortabt til winamp og
> windows media player, eller er der en anden mulighed?

Jeg havde samme problem med WMA-filer fra TDC's online-butik. Men eftersom
man godt kan brænde dem til CD, var det en oplagt løsning. (Jeg er meget
anal, så jeg vil kun have MP3'ere, og ikke WMA-filer).
Så jeg brænder numrene på en CD-RW (med Windows Media Player), hvorefter jeg
ripper dem med et hvilket som helst program til MP3'ere. Voila.
Håber det virker.

Morten

Fra : Alexia

Dato : 02-10-05 19:34

Nero afviser bare filen fordi den ikke understøttes? :(

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-05 19:44

Den 02-10-05 20.33 skrev Alexia følgende:
> Nero afviser bare filen fordi den ikke understøttes? :(

Morten skrev heller ikke noget om Nero. Brug Windows Media Player, hvis
du vil benytte fremgangsmåden med at brænde og så rippe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-10-05 21:32

Morten Steen wrote:

> Jeg havde samme problem med WMA-filer fra TDC's online-butik. Men eftersom
> man godt kan brænde dem til CD, var det en oplagt løsning. (Jeg er meget
> anal, så jeg vil kun have MP3'ere, og ikke WMA-filer).

Hvis du var meget anal, så ville du ikke nøjes med hverken MP3 eller WMA.

/David

Fra : Nicki Lolk

Dato : 02-10-05 21:20

> [...]
> klare beskyttede wma filer... er min sang evigt fortabt til winamp og
> windows media player, eller er der en anden mulighed?

Jeg bruger Tunebite (http://www.tunebite.com/).

Mvh. Nicki