God restaurant i Odense.
Fra : madsv

Dato : 30-10-05 12:01

Hej

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med dette her.

Jeg har tænkt på at invitere min søster ud at spise et godt sted i
Odense. Jeg er kommet frem til følgende alternativer:

Sortebro Kro
Under lindetræet
Restaurant Marie Louise
Le petit cusine

Er der nogen, som har været et eller flere af de steder, som kan
fortælle mig, hvilken jeg skal vælge?

Mvh

Mads Vestergaard

På forhånd tak for hjælpen

Fra : JHR

Dato : 30-10-05 12:42

Hejsa,
Jeg var, for ikke så lang tid siden, på Marie Louise og kan kun skrive
positive ting om det: Maden var utrolig lækker, servicen var sublim, og jeg
syntes faktisk man får rigtig meget for pengene der.

Mvh
Jeppe.

Fra : Charlotte

Dato : 30-10-05 14:23

Hejsa

Eller vil du prøve noget helt andet men suverent skal du prøve den gamle
kro
i overgade, den oser af atmosfære plus at maden er helt i top, især deres
løgsuppe de har som forret.

Charlotte

Fra : Henrik H.

Dato : 30-10-05 15:57

"madsv" <mads.vestergaard@gmail.com> wrote in message

Er der nogen, som har været et eller flere af de steder, som kan
fortælle mig, hvilken jeg skal vælge?

Mvh

Mads Vestergaard

Hej Mads,

LPC har desværre lukket, så det er ikke nogen mulighed. Det var ellers
en rigtig god restaurant. Sortebro Kro laver god mad og er en hyggelig
restaurant, som ligger tæt på skovsøen, så der er mulighed for en
lille gåtur før eller efter maden. Hvis I er villige til at køre en 40
minutters tid udenfor byen, er der også Falsled Kro. Min kæreste og
jeg var der for 2 uger siden, og det var det mest romantiske sted, vi
har været, og maden det absolut bedste, vi har smagt.

Ellers kig på http://www.olufbagersgaard.dk . Det er en ny restaurant
i Odense, som vi godt nok ikke selv har spist på endnu, men vi kiggede
derind for noget tid siden. Det ser ud til at være et spændende
spisested.

Vh.

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 08:00

Hej!
Marie Louise er rigtigt godt, men også ret dyrt. Det er sorte bro kro,
hvilken er ligeså godt men stadig dyr, det samme gælder for Kvægtorvet.
Den gamle kro i overgade er rigtig hyggelig på en mørk gammeldag måde.
Mit bud er La Piazza ved Brandts kældefabrik.
Lækker mad fra tocanna til fornuftige priser.
(var der inde i går. 2 pers. forret + hovederet, cola og et glas vin = 480
kr.)

M.V.H.
M&G

P.S.- hvis du tager derind så prøv deres and med blåbærsovs ..... rigtig
lækkert!

Fra : madsv

Dato : 31-10-05 10:58

I skal alle have tusind tak for jeres hjælp. Vi tager nok enten på
Marie Louise eller den gamle kro. Jeg skal dog først lige høre min
søster af om hvor hun gerne vil spise henne.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Jakob

Dato : 31-10-05 23:24

[...]

--------------

Jeg kan ikke anbefale Den Gamle Kro - stemningen og betjeningen er som den
skal være, men maden var - den ene gang jeg har været der - ligegyldig.

Kvægtorvet er til gengæld godt!

Fra : Charlotte

Dato : 01-11-05 05:26

"Jakob"> Jeg kan ikke anbefale Den Gamle Kro - stemningen og betjeningen
er
som den
> skal være, men maden var - den ene gang jeg har været der - ligegyldig.

Så har du da været meget uheldig, de gange vi har været der har maden
været
helt i top.