Heiberg hindbær-vanillesirup
Fra : carsten

Dato : 24-10-05 15:57

Skal bruge subject i en opskrift! Hvad er det for noget og hvor kan det
købes og evt. hvordan kan man lave det?

Mvh.
Carsten

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-10-05 16:13

Carsten skrev:

> Skal bruge subject i en opskrift! Hvad er det for noget og hvor
> kan det købes og evt. hvordan kan man lave det?

Jeg mener at jeg har set de sirupper i Irma.

   <http://www.dessertcirkus.dk/Sirup>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : carsten

Dato : 24-10-05 16:37

Tak for det Klaus. Nu bor jeg ude på heden i det mørke Jylland, hvor der er
langt til nærmeste Irma. Kan man få det nogle af de andre
dagligvarerbutikker?

Mvh.
Carsten

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 24-10-05 16:44

Carsten skrev:

> Nu bor jeg ude på heden i det mørke Jylland, hvor der er
> langt til nærmeste Irma. Kan man få det nogle af de andre
> dagligvarerbutikker?

Aner det ikke. Ring til Heibergs Dessertcirkus og bed om nærmeste
forhandler. Telefon 70 20 23 23.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Max

Dato : 24-10-05 19:14

Hej Carsten

> Tak for det Klaus. Nu bor jeg ude på heden i det mørke Jylland, hvor der
er

Jeg har købt det i Kandis, Klostervej 2, 8680 Ry, 8689 0722

Mvh Max

Fra : jenny og søren

Dato : 24-10-05 16:49

> Skal bruge subject i en opskrift! Hvad er det for noget og hvor kan det
> købes og evt. hvordan kan man lave det?

Hej Carsten

Hvad med en velassorteret vinforretning de plejer at føre noget af heibergs
dessert trala.
sådan en forretning må i da have derude på heden......

meeen hvor er vi nærmere ude på heden det gør det tit lidt nemmere at
svare/hjælpe

ellers har salling i aalborg/århus det ihvertfald....men der er sikkert også
for langt

mvh

Søren Brix

Fra : Du er hvad du spiser~

Dato : 24-10-05 17:35

Hindbærsæsonen varer ikke evigt.
Så hvis du ikke har frosset ned fra i sommers. må du ty til de dybfrosne.
Tilsæt halvt så meget sukker som hindbær og en vaniliestang. Kog under låg
for svag varme og mos bærerne i saften.
Sigt mosen fra og kom den varme sirup direkte over i en helt ren flaske med
patentprop.
Hindbærmosen kan anvendes som tilbehør til is eller anden dessert.
Henrik