spise i KBH
Fra : Broder Tuck

Dato : 20-10-05 18:14

For ca 14 dage siden læste jeg i Berlingerne om er rigtigt godt og billigt
sted at spise i KBH. Det var er romantisk sted samtidgt med at det var
billigt. Jeg husker ikke om det var italiensk, fransk, tyrkisk.

Kan du evt. anbefale mig nogle steder ?

Fra : Broder Tuck

Dato : 22-10-05 17:37

Hmmm, der er sku ikke meget respons her i gruppen. Jeg skal afsted i morgen
kl 10, så der er da håb endnu.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 23-10-05 20:22

"Broder Tuck" <HL@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> sted at spise i KBH. Det var er romantisk sted samtidgt med at det var
> billigt. Jeg husker ikke om det var italiensk, fransk, tyrkisk.

Spiseloppen på Christiania.
http://www.spiseloppen.dk/

Margrete

Fra : Margrete Johansen