Restauration med en oplevelse?
Fra : Koeffe

Dato : 17-10-05 17:25

Jeg har fø'sdag i morgen, og skal derfor ud og spise.

Jeg vil derfor gerne have et tip om en restaurant som ikke
bare byder på ordentlig mad, men en restaurant som giver en
en oplevelse. Ikke nødvendigvis gastronomisk, men det kunne
lige så godt være et eller andet andet specielt. Atmosfæren,
tjenerne, alternative anretninger, you name it.

Please giv mig et tip, og det skal bruges inden i morgen
aften tak.

PS. Har ikke råd til at spise hundedyrt. Det må gerne være i
et rimeligt prisleje. Dvs måske max 150 ,- for en hovedret.

--
Koeffe

Fra : F.Hansen

Dato : 17-10-05 17:53

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjenerne, alternative anretninger, you name it.
>
> Please giv mig et tip, og det skal bruges inden i morgen

Lad mig gætte på det er i kbh. ?

Finn

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-10-05 19:02

F.Hansen wrote:

> Lad mig gætte på det er i kbh. ?

Det kan du være helt sikker på.

En person fra Herning eller Sorø ville have fortalt os hvor det foregår...!

Mvh. Jørgen

Fra : Koeffe

Dato : 17-10-05 19:16

"F.Hansen" <

| Lad mig gætte på det er i kbh. ?

Ups, sorry. Ja, det er i KBH..

--
Koeffe

Fra : Thomas Widmann

Dato : 17-10-05 19:09

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> writes:

> Jeg har fø'sdag i morgen, og skal derfor ud og spise.
>
> Please giv mig et tip, og det skal bruges inden i morgen
> aften tak.

Siden du ikke skriver, hvor det skal være, vil jeg gå ud fra, du mener
Glasgow. Her vil jeg fx foreslå Mao i Merchant City. Glimrende
sydøstasiatisk-inspireret mad, og flotte drinks!

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-10-05 06:18

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> on mandag 17. oktober
2005 at 20:15 +0100 wrote:
>Ups, sorry. Ja, det er i KBH..

Av. det var værre - jeg er jyde og kender ikke så mange restauranter i Kbh
i det prisleje du nævner.

Jeg ville snuppe en fredags-politikken og kigge på oversigten over
anmeldte restauranter - listen er opdelt efter prisniveau.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-10-05 06:16

Thomas Widmann <twid@bibulus.org> on mandag 17. oktober 2005 at 20:09
+0100 wrote:
>Siden du ikke skriver, hvor det skal være, vil jeg gå ud fra, du mener
>Glasgow. Her vil jeg fx foreslå Mao i Merchant City. Glimrende
>sydøstasiatisk-inspireret mad, og flotte drinks!

Her vil jeg da gerne byde ind med Restaurant Lily i Kigali - der får man
den mest fantastiske buffet: En kalejdoskopisk oplevelse af påvirkninger
fra det traditionelle afrikanske køkken, det indiske og det kinesiske. En
stor stor oplevelse og yderst billig. En middag for to med rigelige
mængder af den gode lokale øl Primus kan snildt holdes på en flad
halvtredser
))

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Lars Holst

Dato : 27-10-05 19:50

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> said in

> [...]
> stor stor oplevelse og yderst billig. En middag for to med rigelige
> mængder af den gode lokale øl Primus kan snildt holdes på en flad

Når nu vi er i Glasgow, så bør det jo være Haggis med kartoffelmos der
vælges fra menuen. Hertil drikker man "a pint of Ale".
Til dessert kan man forestille sig at "toffee pudding and custard creme"
ville passe ind. Hertil kan man drikke en Springbank fra Campbeltown.

Nød denne menu i sidste weekend i Edingburgh.

Senere på aftenen kan man så gå over til en mere røget og tørvet Whisky fra
Islay, som f.eks. Lagavulin eller Ardberg.

--
Lars Holst

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-10-05 08:30

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in message
> [...]
>

> PS. Har ikke råd til at spise hundedyrt. Det må gerne være i
> et rimeligt prisleje. Dvs måske max 150 ,- for en hovedret.

Restaurant Teaterkælderen
http://www.detnyteater.dk/frames/restaurent.html

Venilg hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ole Stigaard

Dato : 18-10-05 08:41

Tue, 18 Oct 2005 09:30:07 +0200, Aragorn Elessar
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev:

> Restaurant Teaterkælderen
> http://www.detnyteater.dk/frames/restaurent.html

Der kommer du vist ikke til at spise en hovedret for 150,-...

Ole

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-10-05 09:37

Ole Stigaard wrote:

> Der kommer du vist ikke til at spise en hovedret for 150,-...

Og da i hvert fald slet ikke en lækker, veltillavet en af slagsen.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 18-10-05 09:46

Men så er der selvfølgelig Copenhagen Food Consulting, som kan byde
på forret, hovedret og dessert i gourmetklassen for 225,- kr.

   <http://cofoco.dk/res_menu.asp>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-10-05 00:26

Du er nok lidt sent ude mht. at kunne få en reservation på et af de gode
steder. Men alligevel vil jeg anbefale Cofoco eller Les trois Cochons (samme
ejere) hvis det skal være gastronomi til rimelige penge.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Alternativt "O Mo Nim" hvis det skal være folkeligt og etnisk
(koreansk)