Yum yum
Fra : Lauridsen

Dato : 16-10-05 17:36

Hej
Er der nogen der kender næringsindholdet pr. 100 gram Yum Yum med
kyllingesmag? Jeg ved det står på pakken, men har ikke flere..
Iøvrigt, er det som står på pakken inkl. olien som følger med?

På forhånd tak!
Lars

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 16-10-05 19:08

et link ville hjælpe....

Fra : Lauridsen

Dato : 17-10-05 19:18

> et link ville hjælpe....
Værsgo..
http://www.superasia.dk/product.asp?product=15&sub=0&page=1

Mvh.
Lars

Fra : Mus

Dato : 16-10-05 20:33

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kyllingesmag? Jeg ved det står på pakken, men har ikke flere..
> Iøvrigt, er det som står på pakken inkl. olien som følger med?

Uvidende men nysgerrig. Hvad er yum yum?

LN

Fra : Hauge

Dato : 16-10-05 20:49

Mus wrote:
> Uvidende men nysgerrig. Hvad er yum yum?

De der minut-nudler man køber som 3-4 pakker for en ti'er.

Mvh Hauge