hjælp please
Fra : F. Poulsen

Dato : 09-06-01 11:05

Hej
Pludselig i går satte min Suzuki AP50 ud, jeg måtte trække 4 km hjem
,-surt. den gik ned i omdrejnnings tal, stod og snurrede lidt hvorefter
den døde. Jeg har ikke fået den startet siden. Jeg har lige chekket
tændrør og tændning det ser ud til at være i orden. Hvor skal jeg starte
med fejlfinding ?-Jeg har på fornemmelsen det kan være oliepumpen, men
det dør den vel ikke af ? måske karburator ?
På forhånd tak
Finn

Fra : Thomas

Dato : 09-06-01 10:53

Jeg har prøvet lidt af det samme på min katana. Der var kommet nogle små
huller i tændledningen. så gnisten løb ved siden af.
Du kunne måske også prøve at se efter om cdi enheden er helt tør fugt kan
også give problemer.

Mhv. Thomas.B

Fra : F. Poulsen

Dato : 10-06-01 20:58

Jeg har chekket tændningen, knisten ser ud til "slå" fint. er der ikke
noget om der sidder nogle membraner i indsugninger. kan de "sætte" sig ?
vh
Finn