stang til at hænge jakken ?
Fra : Broder Tuck

Dato : 01-10-05 17:50

I vores nye hus er der et "indhak" i gangen. Der vil vi gerne have hængt
en
vandret stang til overtøjet, men HVOR købes disse ? Det skulle gerne være
en
pæn model , og gerne i crom. Den skal have en bredde på 87CM

Ved du hvor disse købes, svar venligst i denne NG og på min mail.

Fra : Ole C

Dato : 01-10-05 18:01

Broder Tuck skrev blandt andet:

> [...]
> pæn model , og gerne i crom. Den skal have en bredde på 87CM
>
> Ved du hvor disse købes, svar venligst i denne NG og på min mail.

For eksempel i et byggemarked....

--
vh
Ole C