Plastvinduer
Fra : Bruno Pallesen

Dato : 26-09-05 21:25

Hej
Jeg mangler en god pris på plastvinduer til parcelhus, er der nogen
der ved hvor disse kan købes billigt, til selvmontering, gerne fra
udlandet.
Med venlig hilsen
Jens

Fra : L.Støvring

Dato : 26-09-05 22:05

"Bruno Pallesen" <eurobike@eurobike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mangler en god pris på plastvinduer til parcelhus, er der nogen
> der ved hvor disse kan købes billigt, til selvmontering, gerne fra

Jeg kender desværre ingen udenlandske producenter, men prøv at tage kontakt
til www.scanlitevinduer.dk - de har leveret til vores hus til en yderst
konkurrencedygtig pris.

Mvh. Lisbeth

Fra : Tanja Bromley

Dato : 27-09-05 06:58

> [...]
> Jeg mangler en god pris på plastvinduer til parcelhus, er der nogen
> der ved hvor disse kan købes billigt, til selvmontering, gerne fra

God service og billig pris finder du hos Termolux: www.tlux.dk !
Vi har selv købt 10 stk. vinduer derfra her i sommer, og vi har absolut
intet at sætte fingeren på. - Så vi har faktisk netop bestilt et par vinduer
mere

Vinduerne er som standard med super-lavenergi-glas, og specialmål koster
ikke ekstra.

Mvh. Tanja

Fra : Niels

Dato : 28-09-05 07:50

"> Jeg mangler en god pris på plastvinduer til parcelhus, er der nogen
> der ved hvor disse kan købes billigt, til selvmontering, gerne fra
> [...]
Prøv www.Bahr.de

Det er i Flensborg og du kan mindst spare 30-40% i forhold til Primo

mvh. Niels

Fra : Flemming Ebbesen

Dato : 29-09-05 23:10

> [...]
> Jeg mangler en god pris på plastvinduer til parcelhus, er der nogen
> der ved hvor disse kan købes billigt, til selvmontering, gerne fra

vi har kik på nogle herfra http://www.vi-ka-vinduer.dk

/fe