Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad CANon to 20D'ere bruges til?
Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 15-10-05 08:29

Ja hvad kan 2 styk Canon 20D mon bruges til.....?
Vi bruger dem til at støtte papirbakken på vores kopimaskine.. :)

http://www.uploaderx.net/pics/22945250.jpg

Mvh Anders
(som nok er lidt off-topic :)

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 15-10-05 08:41

Det er jo også en canon kopimaskine ik...

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 15-10-05 09:01

"Flerbrugerkonto" <IngenM@il.dk> skrev i en meddelelse
> Ja hvad kan 2 styk Canon 20D mon bruges til.....?
> Vi bruger dem til at støtte papirbakken på vores kopimaskine.. :)
>
> http://www.uploaderx.net/pics/22945250.jpg

Hej

De 2 20D er da til mere nytte end den Nikon der bare står på hylden

Du kan give mig et bud på husene, så må du gerne beholde kasserne!

Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)

Fra : Søren Andersen

Dato : 15-10-05 11:06

> De 2 20D er da til mere nytte end den Nikon der bare står på hylden
>
> Du kan give mig et bud på husene, så må du gerne beholde kasserne!

De er ikke afskrevet endnu. Desuden vil folk da spørge hvor
papirbakkeholderne er henne, når kopimaskinen en gang skal sælges!

Fra : michael bs

Dato : 16-10-05 00:03

> [...]
> Ja hvad kan 2 styk Canon 20D mon bruges til.....?
> Vi bruger dem til at støtte papirbakken på vores kopimaskine.. :)

Et fejlbelyst vildskud. Amatøragtig blitzbrug

mvh Michael

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-10-05 09:21

michael bs wrote:

> Et fejlbelyst vildskud. Amatøragtig blitzbrug

Ja... det er totalt uinteressant og talentløst knipseri...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 17-10-05 22:30

> Ja... det er totalt uinteressant og talentløst knipseri...!

nå det er nok dig der er underbelyst

KsK