Dyse ?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-06-01 21:59

Hejsa..

Da min Stalker havde 47,6 mm DR racing og en 17,5 mm delle på ( dyse 82 ) ,
skiftede jeg det orginale luftfilter ud med et Power. Med det orginale havde
den et jævnt træk hele vejen. Men da jeg satte power på , blev den helt vild
i bundtrækket med døde så på midten og tog så ved igen ved 60-65 km/t og
trak op til 100. Hvorfor ?
Jeg vil nemlig gerne have den til at trække jævnt med mit powerfilter. Og
også når jeg får Corsa på nu her.
Kan nogen hjælpe?

--
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : Gundersen

Dato : 09-06-01 17:46

Hej Thomas!

> Da min Stalker havde 47,6 mm DR racing og en 17,5 mm delle på ( dyse 82 ) ,
> skiftede jeg det orginale luftfilter ud med et Power.

Var tuden i filteret? den lille studs, filteret suger igennem?

> Kan nogen hjælpe?

Hvis du sætter et powerfilter på, skal du have en dysse der er 10nr støre, mener
jeg!
Altå du skal til at køre med en 90 eller lign dysse!

Christian kørte med corsa, og 17,5 + evo filter med en 92 dysse! mener jeg at
det var!

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Donati

Dato : 10-06-01 11:23

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev:

> Var tuden i filteret? den lille studs, filteret suger igennem?

Der er ingen "tud" på en Stalker.

> Christian kørte med corsa, og 17,5 + evo filter med en 92 dysse! mener jeg
at
> det var!

Kan ikke rigtig sammenlignes.. 2 helt forskellige motorer.
Generelt skal Piaggio ikke have så stor dyse som Minarelli.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk