/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
48 nye knipserier fra uge 38 - 2005
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 25-09-05 18:32


Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

--
Står du og skal bruge nogle gode fotos til til annoncer, tyksager eller
websites, så tag et kig på www.photo-gallery.dk - det er et online foto-
arkiv, som rummer mere end 30.000 professionelle sort/hvis, duotone og
farvefotos. Priser fra 100 kr, pr. billede til elektronisk publicering.


 
 
Jens Bruun (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-09-05 18:40

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Niels Riis Ebbesen (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 25-09-05 19:24


Jens Bruun wrote:

> En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.


Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
billeder, så skal du være meget glad...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Morten Wartou (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Morten Wartou


Dato : 25-09-05 19:33


"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:4336EB2B.1060200@niels-ebbesen.net...
>
> Jens Bruun wrote:
>
>> En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.
>
>
> Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
> kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
> billeder, så skal du være meget glad...

Var der ikke noget med at du ikke stillede spørgsmålstegn ved kritik af dine
billeder?


--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou



Jens Bruun (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 25-09-05 20:07

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk>
skrev i en meddelelse
news:4336ed43$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk

> Var der ikke noget med at du ikke stillede spørgsmålstegn ved kritik
> af dine billeder?

Man har vel et standpunkt...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Mads Jakobsen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Mads Jakobsen


Dato : 26-09-05 12:31


"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:4336ed43$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> news:4336EB2B.1060200@niels-ebbesen.net...
>>
>> Jens Bruun wrote:
>>
>>> En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.
>>
>>
>> Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
>> kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
>> billeder, så skal du være meget glad...
>
> Var der ikke noget med at du ikke stillede spørgsmålstegn ved kritik af
> dine billeder?

Hehe, specielt også taget i betragtning af, hvordan han kommenterer billeder
længere oppe i gruppen.

Nå, men jeg kan godt lige billedet med spejlbilledet af Københavns Rådhus.
En skam at spejlbilledet ikke står helt skarpt. Bl.a. tårnet ser noget
udtværet ud.



Anders (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 25-09-05 20:04

>> En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.
>
>
> Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
> kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
> billeder, så skal du være meget glad...

Helt ærligt - hvor arrogant og dum at høre på har man lov til at være. Men
hvis det er med dén på, så...
Jeg har kigget lidt i dit "photo gallery", og vil høre om du helt ærligt kan
mene at de følgende billeder er værdige til offentlig fremvisning?! og om du
i din vildeste fantasi tror at der er nogle der vil betale penge for dem?

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fritid_%26_hobby/fritid_hobby/_drageflyvning-10.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fritid_%26_hobby/fritid_hobby/_radiostyret_modelfly-04.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/kunst_kultur_%26_musik/musik/_kim_sjoegren-47.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/lokaliteter/aarhus/_byplan_aarhus_havn-18.html
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/biler_mc_cykler_%26_trafik/div._bil/_fartmaaler-30.html

Modsat dig siger jeg ikke at jeg er en bedre fotograf end dig, jeg siger
bare at du måske ikke er så guddommelig og overnaturligt god som du selv
tror. Jeg synes i hvert fald at nogle af de billeder du har i dit gallery er
noget BRAS, slet og ret!

/Anders



Henri Gath (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-09-05 20:59


"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4336f48b$0$87518$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> En håndfuld falder helt igennem. Resten er over middel.
>>
>>
>> Tja Jens Bruun... hvis du ved et lykketræf skulle være så heldig, at du
>> kom til at lave et par billeder, der er lige så gode som mine dårligste
>> billeder, så skal du være meget glad...
>
> Helt ærligt - hvor arrogant og dum at høre på har man lov til at være. Men
> hvis det er med dén på, så...
> Jeg har kigget lidt i dit "photo gallery", og vil høre om du helt ærligt
> kan mene at de følgende billeder er værdige til offentlig fremvisning?! og
> om du i din vildeste fantasi tror at der er nogle der vil betale penge for
> dem?
>
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fritid_%26_hobby/fritid_hobby/_drageflyvning-10.html
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fritid_%26_hobby/fritid_hobby/_radiostyret_modelfly-04.html
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/kunst_kultur_%26_musik/musik/_kim_sjoegren-47.html
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/lokaliteter/aarhus/_byplan_aarhus_havn-18.html
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/biler_mc_cykler_%26_trafik/div._bil/_fartmaaler-30.html
>
> Modsat dig siger jeg ikke at jeg er en bedre fotograf end dig, jeg siger
> bare at du måske ikke er så guddommelig og overnaturligt god som du selv
> tror. Jeg synes i hvert fald at nogle af de billeder du har i dit gallery
> er noget BRAS, slet og ret!

Det site er en stor talentløs lortebunke.



Bo Bjerre (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Bo Bjerre


Dato : 25-09-05 18:57

Niels Riis Ebbesen wrote:
>
> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Det med eet eller andet gammelt hus, der spejler sig i et nyt er ganske
fint.

Hvor er det taget?

Bo //

Bo Bjerre (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Bo Bjerre


Dato : 25-09-05 21:17

Bo Bjerre wrote:
> Niels Riis Ebbesen wrote:
>
>>
>> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
>
> Det med eet eller andet gammelt hus, der spejler sig i et nyt er ganske
> fint.
>
> Hvor er det taget?

Måske "mesterfografen" selv vil fortælle hvor det er taget???

Bo //

Carsten Riis (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 25-09-05 23:44

Bo Bjerre skrev den 25-09-2005 19:57:
> Niels Riis Ebbesen wrote:
>
>>
>> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
>
> Det med eet eller andet gammelt hus, der spejler sig i et nyt er ganske
> fint.
>
> Hvor er det taget?
>

Hvis jeg kan genkende rigtigt, så må det være den bygning ved siden af
Københavns Rådhus, som også har et tårn.
Det er et eller andet hotel, men hvad navnet er. Tja, det kan jeg ikke
huske.





--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det

Jacob K. (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jacob K.


Dato : 26-09-05 09:13

> Hvis jeg kan genkende rigtigt, så må det være den bygning ved siden af
> Københavns Rådhus, som også har et tårn.
> Det er et eller andet hotel, men hvad navnet er. Tja, det kan jeg ikke
> huske.

Det er korrekt.
Hotellet hedder Palace Hotel og det ligger på Rådhuspladsen.
Hotellet ses afspejlet i en midlertidig glasbygning der huser en
designudstilling (http://www.index2005.dk)
Se glasdimsen her (hvor den godt nok er placeret andre steder):
http://www.index2005.dk/hotnews/Exhibitioncubes

Vh. Jacob K.



Morten Lind (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 27-09-05 04:03

Jacob K. <jacob9001@hotmail.com> wrote:

> Se glasdimsen her (hvor den godt nok er placeret andre steder):
> http://www.index2005.dk/hotnews/Exhibitioncubes
>
> Vh. Jacob K.

Glasdimsen er ikke placeret andre steder, altså - den bliver ikke
flyttet på, men der er bare mange af dem - der er også én på Kongens
Nytorv
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Morten Wartou (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Morten Wartou


Dato : 25-09-05 19:34


"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net...
>
> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Jeg får blot:

"Forbidden
You don't have permission to access /new_photos/preview-week_38_1of4.html on
this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an
ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.33 Server at niels.local Port 80"

Er det fordi jeg tidligere har givet dig reel kritik af dine billeder?


--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou



Langgaard Bærbar (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Langgaard Bærbar


Dato : 25-09-05 19:46

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net...
>
> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>

Der en igen vrøvl med din server, jeg kan ikke se dine billeder.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)



Ole Larsen (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Ole Larsen


Dato : 25-09-05 19:56

Langgaard Bærbar skrev:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net...
>
>>Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>>http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>>
>
>
> Der en igen vrøvl med din server, jeg kan ikke se dine billeder.
>
Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
ganske fint

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Langgaard Bærbar (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Langgaard Bærbar


Dato : 25-09-05 20:21

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:4336f2c0$0$49022$14726298@news.sunsite.dk...
> Langgaard Bærbar skrev:
>>
>> Der en igen vrøvl med din server, jeg kan ikke se dine billeder.
>>
> Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
> ganske fint

Ja, jeg ved at jeg går glip af store visuelle oplevelser

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)



Ole Larsen (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Ole Larsen


Dato : 25-09-05 20:31

Langgaard Bærbar skrev:

>>
>>Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
>>ganske fint
>
>
> Ja, jeg ved at jeg går glip af store visuelle oplevelser
>
Der er faktisk flere gode!

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Langgaard Bærbar (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Langgaard Bærbar


Dato : 26-09-05 09:05

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:4336f2c0$0$49022$14726298@news.sunsite.dk...
>>
> Så kan jeg da betro dig, at et billede med et rødt Ekstrablads logo er
> ganske fint
>

Ja, det skulle bare være beskåret tættere!

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)



Klico (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Klico


Dato : 25-09-05 20:58

Der er intet galt med serveren, men NRE vil kun høre godt om sine billeder
og sin person, og alle dem der er kritiske overfor ham eller hans
amatøragtige knipserier, får blokeret deres IP så de ikke kan komme ind på
hans side...men vær ganske rolig...der ligger ABSOLUT INTET du ikke selv kan
gøre bedre. Manden er en mavsur nar af meget stor karat, og hans sølle liv
bliver kun forriget, når han kan vælte opkast op af den mavesure mave, og
svine folk og deres kinipserier til, uden på nogen som helst måde at komme
med konstruktiv kritik...no more...no less!
-----
Klico
"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
news:4336f087$1@news.dansketelecom.com...
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net...
>>
>> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>>
>
> Der en igen vrøvl med din server, jeg kan ikke se dine billeder.
>
> --
> Leif Langgaard
> www.analogfoto.dk
> www.megapixels.dk (tom)
>



Hans Peter Larsson (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Hans Peter Larsson


Dato : 25-09-05 20:02

Hej Niels

On Sun, 25 Sep 2005 19:32:02 +0200, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>
>Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Der er skam mange fine billeder imellem. Men om jag får komme med lidt
kritik syntes jeg nok at du har mislykkets lidt med din serie af
smeden i Slangerup.

Efrter min mening skall man på et sådant billede kunne se bevägelse i
hammeren, og det kan man kun på billede 9.

De er allesammen välexponerede men som sagt, bortset fra nummer 9,
efter min mening for skarpe.

mvh Hans Peter Larsson
Visby Sverige

Michael (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 25-09-05 21:03

Niels Riis Ebbesen wrote:
>
> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen
>
Jeg synes de tre bedste motiver er;
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_slangerup_smedie-18.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-05.html
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-04.html

Jeg synes motivet bliver bedre hvis man skærer det hvide gitter
væk i bunden på nationalmuseet-04.html

Mvh. Michael

Bo Bjerre (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Bo Bjerre


Dato : 25-09-05 21:16

Michael wrote:

> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-05.html

ja, men NEJ: hvad skal den store kasse fra hakketrans eller hvad
budfirmat nu hedder, forpeste en mulighed for et velkomponeret billede.
Jeg ville udnytte den automatik funktion i kameraet, der består i at
lade være med at trykke på knappen.

Bo //

Jørgen Nielsen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 26-09-05 16:24


"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
news:43370445$0$11700$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-05.html
>
> ja, men NEJ: hvad skal den store kasse fra hakketrans eller hvad budfirmat
> nu hedder, forpeste en mulighed for et velkomponeret billede. Jeg ville
> udnytte den automatik funktion i kameraet, der består i at lade være med
> at trykke på knappen.
>
> Bo //
+++++++++++++++++
Det billede ligner utroligt meget et andet billede, som en anden havde taget
på et tidspunkt, måske der er nogen der kan huske det?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"



Michael (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 26-09-05 16:41

Jørgen Nielsen wrote:
> "Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse
> news:43370445$0$11700$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
>>http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_nationalmuseet-05.html
>>
>>ja, men NEJ: hvad skal den store kasse fra hakketrans eller hvad budfirmat
>>nu hedder, forpeste en mulighed for et velkomponeret billede. Jeg ville
>>udnytte den automatik funktion i kameraet, der består i at lade være med
>>at trykke på knappen.
>>
>>Bo //
>
> +++++++++++++++++
> Det billede ligner utroligt meget et andet billede, som en anden havde taget
> på et tidspunkt, måske der er nogen der kan huske det?
>
Det minder lidt om mit
http://www.fotokritik.dk/pics/172315

Mvh. Michael

Jørgen Nielsen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jørgen Nielsen


Dato : 26-09-05 17:54


"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:eEUZe.68955$Fe7.232408@news000.worldonline.dk...
> Det minder lidt om mit
> http://www.fotokritik.dk/pics/172315
>
> Mvh. Michael
+++++++++++++++++

Ja sgu, der var det
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"



Niels Riis Ebbesen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 26-09-05 23:25


Jørgen Nielsen wrote:

> Ja sgu, der var det


Ja jeg kom lige forbi, og tænkte jeg, at jeg ville vise Michael, hvordan
det motiv skulle skæres...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Michael (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 27-09-05 17:01

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Ja jeg kom lige forbi, og tænkte jeg, at jeg ville vise Michael, hvordan
> det motiv skulle skæres...
>
Dit motiv er taget ad notam
Mvh. Michael

Jakob (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 25-09-05 21:46

In article <4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...
>
> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Jeg forstår ikke hvorfor du poster så mange. Hvad er formålet med det ?

Kan godt lide nogle af dine mønstre men der er i mine øjne for mange der
er pænt kedelige og fuldstændigt ligegyldige.

--
Venlig hilsen

Jakob

Jakob (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 26-09-05 16:42

In article <MPG.1da12af5801f1204989f1b@news.sunsite.dk>, no@mail.com
says...
> In article <4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
> says...
> >
> > Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> > http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
> Jeg forstår ikke hvorfor du poster så mange. Hvad er formålet med det ?

Og så fatter jeg ikke at du ikke gider kommentere indlæg med direkte
spørgmål til dig.

Fatter simpelthen ikke hvad du vil med posteringer som denne. Du gider
ikke respondere på indlæg hvad faen skal det gøre godt for.

Det bekræfter da til fulde at disse indlæg blot er billedspam.

--
Venlig hilsen

Jakob

Niels Riis Ebbesen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 26-09-05 22:02


Jakob wrote:

> Og så fatter jeg ikke at du ikke gider kommentere indlæg med direkte
> spørgmål til dig.
>
> Fatter simpelthen ikke hvad du vil med posteringer som denne. Du gider
> ikke respondere på indlæg hvad faen skal det gøre godt for.
>
> Det bekræfter da til fulde at disse indlæg blot er billedspam.


Tja Jakob... der er jo så meget du endnu ikke har fattet, så vi må da
håbe, at du en gang med tiden bliver klogere.

På UseNet har man ikke et krav på at få et svar, man risikerer at få et svar.

Min henvisning til nye billeder har foreløbig genereret en tråd på over
30 Re'er, så der må være et eller andet i de billeder jeg henviser til,
ellers havde folk næppe reageret...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jakob (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 26-09-05 23:35


> Min henvisning til nye billeder har foreløbig genereret en tråd på over
> 30 Re'er, så der må være et eller andet i de billeder jeg henviser til,
> ellers havde folk næppe reageret...

Ellers også reagerer de fordi der intet er i dem.

--
Venlig hilsen

Jakob

Niels Riis Ebbesen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 26-09-05 23:57


Jakob wrote:

> Ellers også reagerer de fordi der intet er i dem.


Og det er stadig en reaktion...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jakob (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 26-09-05 23:59


> Og det er stadig en reaktion...

Ja ja og det er vel godt nok til dig, hvor underligt det så end er.

--
Venlig hilsen

Jakob

Niels Riis Ebbesen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 27-09-05 00:27


Jakob wrote:

> Ja ja og det er vel godt nok til dig, hvor underligt det så end er.


Næh... men når man tager brugere som dig med i betragtning, så kan man
vel næppe stille større krav...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jakob (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 27-09-05 11:45

In article <433883AD.6010400@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Næh... men når man tager brugere som dig med i betragtning, så kan man
> vel næppe stille større krav...

Det er sjovt, uanset at jeg er en af de mange der opfatter dig som en
belastning for denne gruppe så startede jeg faktisk høfligt ud. Men du
er og bliver socialt handicappet og jeg skal nok lade være at stille
spørgsmål til dine billeder i fremtiden.


--
Venlig hilsen

Jakob

Niels Riis Ebbesen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 27-09-05 13:32


Jakob wrote:

> Det er sjovt, uanset at jeg er en af de mange der opfatter dig som en
> belastning for denne gruppe så startede jeg faktisk høfligt ud. Men du
> er og bliver socialt handicappet og jeg skal nok lade være at stille
> spørgsmål til dine billeder i fremtiden.



Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde
mig for at spame, og så piver du højlydt, når jeg afpasser mine svar, så
de i formen matcher dine Re'er...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Nicolai (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 27-09-05 13:58

> Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde

Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .



Niels Riis Ebbesen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 27-09-05 22:10


Nicolai wrote:

> Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .


Nå... det har jeg ikke bemærket...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Nicolai (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 28-09-05 06:46

>> Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .
>
>
> Nå... det har jeg ikke bemærket...

Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .



Langgaard Bærbar (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Langgaard Bærbar


Dato : 28-09-05 08:18

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
news:433a2e00$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...


>>> Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .
>>
>> Nå... det har jeg ikke bemærket...
>
> Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .

Underligt nok, jeg kom lige i tanke om disse vise ord:

""Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse, hvor den syge person ikke
lider. Det gør omgivelserne derimod.
Psykopaten opfatter sig selv som ufejlbarlig, og derfor kan han eller hun
ikke helbredes. Det står i alverdens psykologibøger.""
Erhvervspsykolog Kirsten Kullberg.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)



Morten Wartou (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Morten Wartou


Dato : 28-09-05 11:41


"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
news:433a439c$1@news.dansketelecom.com...
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> news:433a2e00$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>>>> Sjovt som hele verden er imod dig Niels . . . .
>>>
>>> Nå... det har jeg ikke bemærket...
>>
>> Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .
>
> Underligt nok, jeg kom lige i tanke om disse vise ord:
>
> ""Psykopati er den eneste psykiatriske lidelse, hvor den syge person ikke
> lider. Det gør omgivelserne derimod.
> Psykopaten opfatter sig selv som ufejlbarlig, og derfor kan han eller hun
> ikke helbredes. Det står i alverdens psykologibøger.""
> Erhvervspsykolog Kirsten Kullberg.

Jeg kommer nærmere til at tænke på denne side:
http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm


--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou



Niels Riis Ebbesen (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 28-09-05 11:21


Nicolai wrote:

> Nej, det er jo det der er hele problemet . . . . . . . .


Næh... problemet er, at der her i gruppen er en del talentløse knipsere
og lalleglade klaphatte, som forventer ros og skulderklap, når de beder
om at få kommentarer og kritik til deres billeder, og de går helt i sort,
når jeg ærligt siger min uforbeholdne mening om deres knipserier.

Der er også en lille flok, der er så stupide, at jeg simpelthen har valgt
at ignorere deres udgydelser, og de forsøger sig med alle mulige fjollede
og dumme kommentarer for at få min opmærksomhed.

Og det er godt nok en megga overdrivelse der for alvor vil noget, hvis du
vil påstå, at et par håndfulde klaphatte, der elsker at hade min person,
er repræsentative for hvad hele verden mener om mig og min person...

FUT...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jakob (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 27-09-05 15:26

In article <43393BDA.6090302@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde
> mig for at spame

Nej, jeg startede med høfligt at spørge om hvorfor du lægger så mange
billeder ud når du

1) ikke gider debatere dem
2) Ikke gider svare på spørgsmål ang. dine posteringer

Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
billedspam med et for mig ubegribeligt formål.

Og ja jeg blev måske for irreteret men det er for mig så uendelig
uforståeligt at du kritiserer folk for at poste ligegyldige billeder når
du selv er den største leverandør af alle.

Der er da flotte billeder imellem helt sikker hvilket jeg også
bemærkede, men der er bestemt rigtigt mange ligegyldige
knipserier/registreringer som du helt sikkert selv ville overfalde, og
det er den mangel på selvkritik der undrer mig.


--
Venlig hilsen

Jakob

Langgaard Bærbar (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Langgaard Bærbar


Dato : 27-09-05 20:21

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.1da374eccd3a2fc9989f34@news.sunsite.dk...
>
> Nej, jeg startede med høfligt at spørge om hvorfor du lægger så mange
> billeder ud når du
>
> 1) ikke gider debatere dem
> 2) Ikke gider svare på spørgsmål ang. dine posteringer
>
> Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
> billedspam med et for mig ubegribeligt formål.
>

Og det fik mig til at tænke på om der skulle ændres i fundatsen så vi netop
undgår denne type spam fra en kommerciel side. Link og andet er jo reklame.

Har nogen forslag?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk
www.megapixels.dk (tom)



ksk (27-09-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 27-09-05 20:53

ja jeg ha nævnt det før, væk med hans reklame lort hans HP ligne også noget
min datte kan lave ( hun er 12 )


KsK

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
news:43399bba$1@news.dansketelecom.com...
> "Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> news:MPG.1da374eccd3a2fc9989f34@news.sunsite.dk...
>>
>> Nej, jeg startede med høfligt at spørge om hvorfor du lægger så mange
>> billeder ud når du
>>
>> 1) ikke gider debatere dem
>> 2) Ikke gider svare på spørgsmål ang. dine posteringer
>>
>> Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
>> billedspam med et for mig ubegribeligt formål.
>>
>
> Og det fik mig til at tænke på om der skulle ændres i fundatsen så vi
> netop undgår denne type spam fra en kommerciel side. Link og andet er jo
> reklame.
>
> Har nogen forslag?
>
> --
> Leif Langgaard
> www.analogfoto.dk
> www.megapixels.dk (tom)
>



Niels Riis Ebbesen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 27-09-05 22:25


Jakob wrote:

> Nej, jeg startede med høfligt at spørge om hvorfor du lægger så mange
> billeder ud når du


Og jeg fandt det ikke relevant at bruge tid på at besvare dit spørgsmål...!


> 1) ikke gider debatere dem


Hvor står det skrevet, at jeg skal gide det...?


> 2) Ikke gider svare på spørgsmål ang. dine posteringer


Man har ikke krav på et svar, når man poster på usenet, man risikerer at
få et svar...!


> Det fik mig til at drage den konklussion at det så kun kan være
> billedspam med et for mig ubegribeligt formål.


Læs gruppens fundats, og du må konstatere, at min udstilling af nye
billeder er on-topic, så du er bestemt ude med en særdeles grov og
krænkende beskyldning, når du kalder min henvisning for spam...!


> Og ja jeg blev måske for irreteret men det er for mig så uendelig
> uforståeligt at du kritiserer folk for at poste ligegyldige billeder når
> du selv er den største leverandør af alle.


Hvor står det skrevet, at jeg ikke må ytre hvad jeg synes og mener om de
billeder, som andre deltagere poster henviser til...?


> Der er da flotte billeder imellem helt sikker hvilket jeg også
> bemærkede, men der er bestemt rigtigt mange ligegyldige
> knipserier/registreringer som du helt sikkert selv ville overfalde, og
> det er den mangel på selvkritik der undrer mig.


Det er ikke din opgave, at bedømme hvilke billeder, som jeg bør poste
henvisninger til...!

Du er derimod velkommen til at kommentere de billeder jeg henviser til,
og det lige så meget som du orker og har lyst til...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jakob (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 28-09-05 12:10

In article <4339B897.2060004@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...
>
> Og jeg fandt det ikke relevant at bruge tid på at besvare dit spørgsmål...!

> Hvor står det skrevet, at jeg skal gide det...?
>

> Man har ikke krav på et svar, når man poster på usenet, man risikerer at
> få et svar...!

Ja ovenstående illustrerer jo meget godt din indstilling til mediet.

> Det er ikke din opgave, at bedømme hvilke billeder, som jeg bør poste
> henvisninger til...!

Hvorfor, det må da være helt i din ånd at det står alle frit for at ytre
hvad som helst om hvem som helst.

--
Venlig hilsen

Jakob

Niels Riis Ebbesen (28-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 28-09-05 12:24


Jakob wrote:

>>Det er ikke din opgave, at bedømme hvilke billeder, som jeg bør poste
>>henvisninger til...!
>
>
> Hvorfor, det må da være helt i din ånd at det står alle frit for at ytre
> hvad som helst om hvem som helst.


Ja... mit svar er forkert formuleret, der skulle ha' stået: Det tilkommer
ikke dig, at bestemme hvilke billeder, som jeg bør og må poste
henvisninger til...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


ksk (27-09-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 27-09-05 16:28

NEJ NIELS det er dig der er en KLAPHAT .. !!!!!
KsK

> Hmm... du er dælme en klaphat at høre på, du lægger ud med at beskylde mig
> for at spame, og så piver du højlydt, når jeg afpasser mine svar, så de i
> formen matcher dine Re'er...
>
> --
> Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
> http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
> http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
> http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner
>



Palle Jensen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Palle Jensen


Dato : 27-09-05 19:01

On 27 sep 2005, Niels Riis Ebbesen wrote in dk.fritid.foto:

>> Ellers også reagerer de fordi der intet er i dem.
>
>
> Og det er stadig en reaktion...

Måler du kvaliteten af dine billede ud fra kvantiteten af de
reaktioner der kommer? Så er der ikke noget at sige til din
selvtillid er i orden. Jeg har på fornemmelsen at de mange reaktioner
skyldes at du pga. af din arrogance højner forventningerne til dine
knipserier. Jeg synes at ane en tendens til at folk ikke - for den
omtalte omgnag knipseriers vedkommende - bryder sig særlig meget om
dine "mesterværker".



--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Niels Riis Ebbesen (27-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 27-09-05 22:29


Palle Jensen wrote:

> Måler du kvaliteten af dine billede ud fra kvantiteten af de
> reaktioner der kommer? Så er der ikke noget at sige til din
> selvtillid er i orden. Jeg har på fornemmelsen at de mange reaktioner
> skyldes at du pga. af din arrogance højner forventningerne til dine
> knipserier. Jeg synes at ane en tendens til at folk ikke - for den
> omtalte omgnag knipseriers vedkommende - bryder sig særlig meget om
> dine "mesterværker".


Tja... det vil jeg ikke anfægte, men på den anden side, så er det da
temmelig besynderligt, at de personer gang på gang stiller op og fyrer
det samme ævl og kævl af...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Ole Sahl (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Ole Sahl


Dato : 25-09-05 22:00


"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net...
>
> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen
>
Du har som vanligt evnet fuldstændigt at ignorerer de ekstremt dårlige
billeder og bare postet alt lige fra vildt dårlige billeder til billeder der
når til ret gode. Desværre er de dårlige komponerede billeder i flertal.

Om jeg forstår hvorfor du ikke sortere noget mere i dine knipserier.

Mvh. Ole Sahl



Henri Gath (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-09-05 23:15


"Ole Sahl" <foto_fjernsletryd_@olesahl.dk> skrev i en meddelelse
news:43370fe6$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> news:4336DF12.3060709@niels-ebbesen.net...
>>
>> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>>
>> Med venlig hilsen
>> Niels Riis Ebbesen
>>
> Du har som vanligt evnet fuldstændigt at ignorerer de ekstremt dårlige
> billeder og bare postet alt lige fra vildt dårlige billeder til billeder
> der når til ret gode. Desværre er de dårlige komponerede billeder i
> flertal.
>
> Om jeg forstår hvorfor du ikke sortere noget mere i dine knipserier.

De kræver en evne til at se, der ikke er til stede i for troll'en Ebbesens
vedkommende...................



Jacob K. (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jacob K.


Dato : 26-09-05 09:00

> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html

Vil du have kritik af dine billeder?

Vh. Jacob K.



Jan Bøgh (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 26-09-05 15:00

Jacob K. wrote:
>> Jeg har lagt nogle nye knipserier on-line
>> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview-week_38_1of4.html
>
> Vil du have kritik af dine billeder?

Nope - han spammer bare! Han samler nemlig på hits på sin hjemmeside.

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
PS: Nye (opdateret 5/9/2005) knipserier kan findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm



Niels Riis Ebbesen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 26-09-05 15:12


Jan Bøgh wrote:

> Nope - han spammer bare! Han samler nemlig på hits på sin hjemmeside.


Vrøvl... jeg udstiller mine nye billeder, og det sker i henhold til, og i
overenstemmelse med denne gruppes fundats.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Citat fra fundatsen
-------------------
"Billeder kan udstilles/udveksles ved henvisninger til billeder på ens
=========
egen hjemmeside."

Og det står da enhver frit for, at kommemtere mine billeder...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jacob K. (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jacob K.


Dato : 26-09-05 18:14

> Og det står da enhver frit for, at kommemtere mine billeder...

Jeg spørger fordi det undrer mig at du aldrig svarer når nogen giver deres
mening til kende.

Men anyway, billederne er som sædvanligt udmærkede stockshots.
-Og som sædvanligt er de rent grafisk ikke interessante nok til at stå
alene.
Dog med to undtagelser, nemlig spejlingen fra Rådhuspladsen:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_design-udstilling-03.html
Tror dog en tættere beskæring ville gøre det bedre.

Den anden undtagelse er Metrobilledet:
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_metro-47.html
som har en fin symmetri. Jeg ville ønske der ikke var nogen personer på
billedet, og cyklen nede til venstre er også irriterende.

Vh. Jacob K.



Niels Riis Ebbesen (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 26-09-05 21:52


Jacob K. wrote:

> Jeg spørger fordi det undrer mig at du aldrig svarer når nogen giver deres
> mening til kende.


Hmm... jeg læser alle kommentarerne, og i det omfang de indeholder noget
fornuftigt, så forholder jeg mig til det - er det ikke godt nok...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jacob K. (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Jacob K.


Dato : 26-09-05 22:21

>> Jeg spørger fordi det undrer mig at du aldrig svarer når nogen giver
>> deres mening til kende.

> Hmm... jeg læser alle kommentarerne, og i det omfang de indeholder noget
> fornuftigt, så forholder jeg mig til det - er det ikke godt nok...

Fair nok. Jeg ville bare gerne vide om du overhovedet bemærker de indlæg der
kun handler om dine billeder.
-For de eneste indlæg du reagerer på, er dem der har skænderi-potentiale.
Derfor er det uklart hvorvidt du vil debattere det billedmæssige aspekt
eller ej.

Vh. Jacob K.



ksk (26-09-2005)
Kommentar
Fra : ksk


Dato : 26-09-05 23:01


jeg ha nu aldrig læst noget fornuftigt ej heller brugbart fra din hård og så
kan jeg forstå du stjæl folks ide med hensyn til motivere "læs længere op i
tråd " fyr niels din slemme dreng ,, sidde du og lur på fotokritik for at
få ide ..... slem slem dreng
KsK


>
> Hmm... jeg læser alle kommentarerne, og i det omfang de indeholder noget
> fornuftigt, så forholder jeg mig til det - er det ikke godt nok...
>
> --
> Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
> http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
> http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
> http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste