Optage med Ipod
Fra : Peter Ursin

Dato : 25-10-05 21:40

Hej,
er der nogle der ved hvordan man optager lyd de nye ipods?
På Apples hjemmeside står der specifikationer for optag, men hvordan gør
man. Har lige fået min idag dette driller mig.

--
Peter Ursin

Powerbook G4: 17", 1.67GHz, 1.25GB RAM, OS 10.4.2

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-05 21:53

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> er der nogle der ved hvordan man optager lyd de nye ipods? På Apples
> hjemmeside står der specifikationer for optag, men hvordan gør man. Har
> lige fået min idag dette driller mig.

Du er klar over, at det kræver tilbehør? Og jeg er ikke sikker på, at
det findes endnu?

<http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=14431>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Ursin

Dato : 25-10-05 23:10

> Du er klar over, at det kræver tilbehør? Og jeg er ikke sikker på, at
> det findes endnu?
>
> <http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=14431>

Kunne bare ikke lige greje hvor tilbehøret skal sluttes til?
Okay måske er det et kombineret in/out stik iPod'en har (hvis ellers det
kan lade sig gøre)

Fra : Tom

Dato : 26-10-05 08:58

Du går bare på grifins site..
Så kan du se det meste der er produceret til ipods
De producerer hele tiden nye ting, nu også med doc/ nu også til nano etc..
Desværre går der et stykke tid før de ankommer her til landet..
Har netop selv pre ordered..
Denne
http://www.griffintechnology.com/products/ifmdock/
Tom