Airport Express
Fra : JK

Dato : 27-09-05 17:45

Hej gruppe

Er der nogen der har erfaring med Airport Express. Vil nemlig gerne bruge
det til at dele musik blandt alle rummene.

Erfaringer til PC?
Virker det ligeså godt til PC som til Mac?
Går udfra der skal være Airport Express i alle rum?
Er det kun Itunes der kan bruges til at afspille sin musik i?

Hilsen
J.K.
Er der ellers nogle alternativer?

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-09-05 00:13

"JK" <nyhed"fjerndette"@knudstrup"fjerndette.info> wrote:

> Er der nogen der har erfaring med Airport Express. Vil nemlig gerne bruge
> det til at dele musik blandt alle rummene.

Vi har et par stykker derhjemme.

> Erfaringer til PC?

Nej, desværre.

> Går udfra der skal være Airport Express i alle rum?

Der skal være en AirPort Express ved hvert musikanlæg. Rækkevidden som
sådan er som ved andre AirPorte og afhænger meget af bygningen, de er i.
Man kan kun sende musik fra én computer til én AirPort Express ad
gangen. Ellers ville det blive noget forvirrende. Men en anden computer
kan godt sende musik til en anden AirPort Express samtidig. De kører mig
bekendt separat.

> Er det kun Itunes der kan bruges til at afspille sin musik i?

I princippet ja. Der er vist lavet nogle hacks, så man kan bruge andre
programmer. Jeg synes nu ikke, man hører meget til dem.

> Er der ellers nogle alternativer?

Til hvad specifikt? Musiklytning? Printer-deling? Jeg mener bestemt, der
er andre, men jeg tvivler på, at de er kompatible med iTunes. Jeg tør
dog ikke sige det sikkert.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 28-09-05 10:01
Fra : Danni Finne

Dato : 28-09-05 16:28

JK fjerndettefjerndette.info> wrote:

> Erfaringer til PC?
> Virker det ligeså godt til PC som til Mac?

Jep, det synes jeg. Har en mac og en pc, som jeg veksler lidt imellem,
og det fungerer fino på begge.

> Går udfra der skal være Airport Express i alle rum?

Der skal være en tilsluttet alle de anlæg du vil kunne spille ud over.

--
Danni

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-05 19:15

Danni Finne <danni@finne.dk> wrote:

> Jep, det synes jeg. Har en mac og en pc, som jeg veksler lidt imellem,
> og det fungerer fino på begge.

Ditto her!

--
Mvh Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-05 17:14

Danni Finne <danni@finne.dk> wrote in news:433ab68d$0$49019$14726298
@news.sunsite.dk:

> Der skal være en tilsluttet alle de anlæg du vil kunne spille ud over.

Kunne man i princippet ikke bare dele line-kablet ud via adaptore og derved
få flere stik at proppe i forskellige anlæg?

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."