iCal alternativ til Wintendo?
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 18-09-05 23:06

Nu går spørgsmålet til Windows, men det handler om ics filer, og jeg ved
ikke lige om ret mange windows brugere kender til den slags.

Jeg mangler et kalenderprogram til windows, som både kan abonnere/udgive
ics filer via webdab OG synkronisere med en Sony-Ericsson K608i.

Kender nogen af jer til sådan et?

/JD

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 19-09-05 00:19

Jimmy Damsgård wrote:
> [...]
>
> Jeg mangler et kalenderprogram til windows, som både kan abonnere/udgive
> ics filer via webdab OG synkronisere med en Sony-Ericsson K608i.

Jeg ved ikke hvor mange af dine ønsker Mozilla Sunbird kan opfylde, men
måske det kan?

http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html

/Andreas

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 19-09-05 08:11

> Jeg ved ikke hvor mange af dine ønsker Mozilla Sunbird kan opfylde, men
> måske det kan?

Den fungerer fint med webdav, men kan så vidt jeg kan se ikke synkronisere
med telefonen.

/JD