Wulffmorgenthaler widget
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-09-05 20:38

Jeg synes lige, jeg har skrevet det her indlæg, men jeg kan ikke finde
det noget sted. Jeg håber ikke, det gør noget, at jeg gentager det.
Jeg har hentet en widget, der viser dagens Wulffmorgenthaler
tegneserie.

<http://www.tgt11.net/wm/>

Man kan også søge i arkivet. Det er ganske sjovt. Det undrer mig bare,
at den er på engelsk. Går man ind på:

<http://www.k10k.net/pages/front_frames/frm_dkwm.aspx>

får man fuldstændig samme funktion, men den danske version af serien.
Jeg har også spekuleret på, hvad det er for en stribe, man ser.
Politiken bringer jo en dagligt og betaler vel for det. Det vil
Politiken vel ikke gøre, hvis den samme stribe foræres væk på
internettet. Er det lidt ældre striber, vi kan se på nettet?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Bruno

Dato : 13-09-05 23:47

Henrik Münster wrote:
> [...]
> Politiken vel ikke gøre, hvis den samme stribe foræres væk på
> internettet. Er det lidt ældre striber, vi kan se på nettet?

Vil tro de der widget's går ind og snupper selve striben fra den
pågældende side, normalt "betaler" man jo for at se striben ved at
skulle se reklamerne som er på siden.

Ser man bort fra reklamerne, så forærer Politiken også striben væk på
deres hjemmeside. Det er meget almindeligt.

Mvh

Bruno

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 15-09-05 11:55

Hvor har du fundet den widget? Den vil jeg da gerne have

Carsten

Fra : Bruno

Dato : 15-09-05 14:57

Carsten Ortmann wrote:
> Hvor har du fundet den widget? Den vil jeg da gerne have

?

Mvh

Bruno

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-09-05 16:00

Carsten Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> Hvor har du fundet den widget? Den vil jeg da gerne have

2 gange pil til venstre og læs indlægget igen

eller også klik her:
<http://www.tgt11.net/wm/>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 15-09-05 17:30

> 2 gange pil til venstre og læs indlægget igen
>
> eller også klik her:
> <http://www.tgt11.net/wm/>
>
> /Preben

DUH!!!!

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-09-05 18:51

> [...]

> Ser man bort fra reklamerne, så forærer Politiken også striben væk på
> deres hjemmeside. Det er meget almindeligt.

Det er måske rigtigt. En tegneserie er nok ikke så værdifuld, at man er
meget forsigtig med at lade folk se den. Nu har jeg tygget mig igennem
alle striberne. Når jeg bliver lidt ældre vil jeg få mig et liv. Jeg kan
se, at Politiken nogle gange bruger en gammel stribe. Jeg kan også se,
at de engelske striber i widget er der 1.206 af i dag. På hjemmesiden
med de danske er der kun 416.
Til gengæld virker det ikke, hvis man vil sende en e-mail med en
stribe fra widget'en. Det virker kun fra hjemmesiden. I widget'en kommer
man heller ikke tilbage til den samme stribe, når man har sendt en
e-mail, hvilket altså ikke duer. Det er lidt dumt, hvis man er ved at
læse dem fra en ende af.

Dansk Wulffmorgenthaler:
<http://www.k10k.net/pages/front_frames/frm_dkwm_arch.aspx>

Engelsk Wulffmorgenthaler: