Wulffmorgenthaler widget
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-09-05 20:10

Jeg har fået sådan en widget med Wulffmorgenthaler tegneserien. Jeg kan
ikke engang huske linket til den, men det er vist noget med
<http://www.k10k.net/>. Den virker ganske godt med enkelte skønhedsfejl.
Det undrer mig bare, at den er på engelsk. Det er trods alt en
dansk tegneserie. Hvis man går ind på
<http://www.k10k.net/pages/front_frames/frm_dkwm.aspx> får man helt
samme funktion som widget'en, men bare på dansk.
Jeg har også spekuleret lidt på, hvordan "dagens stribe"
defineres. Går den ikke i Politiken dagligt? Politiken vil vel næppe
give penge for noget, der bliver foræret væk på internettet. Er det
striber, der har været i Politiken tidligere, som vi ser på nettet?
--
Henrik Münster
Esbjerg