Cheater
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-10-05 15:50

Ikke så meget pjet her:
http://media.putfile.com/cheaterlow

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 24-10-05 16:20

hehe... spilkonkurrencer er så latterlige...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 24-10-05 17:27

Lars Hoffmann wrote:
> Ikke så meget pjet her:
> http://media.putfile.com/cheaterlow

Den er et par år gammel og fake...

--
Jacob

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-10-05 23:00

Jacob Skaaning wrote:

> Den er et par år gammel og fake...

Æv, det så ellers rimelig hardcore ud

Fra : Per

Dato : 25-10-05 12:13

> Den er et par år gammel og fake...

Hvad bygger du det på ?

Hilsen Per

Fra : Saitek

Dato : 25-10-05 12:53

"Per" <invalidmail@mail.not> skrev i en meddelelse

> Hvad bygger du det på ?
>
> Hilsen Per

Tror ikke på at man kan ødelægge en spillers computer blot fordi han bruger
cheat. Tilkaldt politi ville næppe kunne forstå og man ville være nødt til
at erstatte den ødelagte computer og skærm.

Cheat er ikke godt, men... Det er i småtingsafdelingen men det er en
ødelagt computer ikke. Det må være falsk og icenesat.

Fra : Per

Dato : 25-10-05 16:08

> [...]
> Cheat er ikke godt, men... Det er i småtingsafdelingen men det er en
> ødelagt computer ikke. Det må være falsk og icenesat.

Med 25 dollars i entry fee og så mange spillere tror jeg ikke at
arrangørene/deltagerne regner det for at være i småtingsafdelingen. Så hvis
politiet blev tilkaldt, mon ikke at deltagerne så vil stå sammen og
fortælle, at cheateren "faldt" med sin PC'er i sin hast på vej væk fra den
pludselige hadefulde stemning. Den ville jeg i hvert fald være med på. No
mercy, og glem heller ikke amerikanernes fornemmelse for hævntørst i al
almindelighed. Man ser flere mennesker i klippet som er overraskede over den
korte proces med cheateren, og cheaterens adfærd udenfor virker ikke
utroværdig. Men HVIS den er iscenesat, tror jeg kun at de involverede ved
det og at det har til hensigt at skræmme andre fra at snyde i CS-tuneringen.

Hilsen Per

Fra : BuFFerz

Dato : 26-10-05 11:31

> Hvad bygger du det på ?
>
> Hilsen Per

Kameraet filmer heeelt tilfældigt... der bliver råbt cheater og 1 sek
efter er lyset tændt

Det tager alt for lidt tid at trække alle stik fra computeren'

På vej ud bliver der sagt i baggrunden at han skal vente med at smide
til kameraet er klar...

osv osv.. men det er da sjovt fudnet på. Men fake.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-10-05 14:56

Saitek wrote:

> Tror ikke på at man kan ødelægge en spillers computer blot fordi han bruger
> cheat.

Joda. Og jeg syntes endda det er helt fair.

> Tilkaldt politi ville næppe kunne forstå og man ville være nødt til
> at erstatte den ødelagte computer og skærm.

Jeg tror ikke du skal regne med at politiet ville blive tilkaldt i en
sådan situation.

> Cheat er ikke godt, men... Det er i småtingsafdelingen men det er en
> ødelagt computer ikke. Det må være falsk og icenesat.

Cheats er bestemt ikke småting. Adskillige gode spil blev uspillelige
pga af alle mulige cheats og til et stort netparty kunne jeg sagtens
forestille mig denne reaktion.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-10-05 14:19

BuFFerz wrote:

> Kameraet filmer heeelt tilfældigt... der bliver råbt cheater og 1 sek
> efter er lyset tændt

Der bliver råbt noget med "What the hell" +et eller andet jeg ikke kan
høre + "think we've got a cheater, man" og derefter bliver lyset
tændt.

Det kunne meget nemt forstilles at det havde fundet en cheater og så
gik rundt for at finde ud af hvem det er. Ham med kameraet venter bare
på at de finder ham

> Det tager alt for lidt tid at trække alle stik fra computeren'

Pjat, med mindre vga kablet skal skrues ud, tager det ingen tid at hive
kablerne ud af en maskine

> På vej ud bliver der sagt i baggrunden at han skal vente med at smide
> til kameraet er klar...

Der bliver sagt "whats up with the camera" - "wait with the camera".
Jeg vil antage at kasteren ikke har lyst til at blive filmet.

> osv osv.. men det er da sjovt fudnet på. Men fake.
Jeg syntes nu ikke dine argumenter er så overbvisende.

Fra : Per

Dato : 26-10-05 17:35

> Jeg syntes nu ikke dine argumenter er så overbvisende.

That makes two of us

Hilsen Per

Fra : S3N80R

Dato : 26-10-05 19:42

On 24 Oct 2005 07:49:53 -0700, someone who claims to be "Lars
Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Ikke så meget pjet her:
>http://media.putfile.com/cheaterlow

Videoen er 4-5 år gammel og fake - men sjov er den nu.
Jeg var selv overbevist om, at det var ægte da jeg så den de første
gange (for adskillige år siden).

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Per

Dato : 27-10-05 07:19

> Videoen er 4-5 år gammel og fake - men sjov er den nu.
> Jeg var selv overbevist om, at det var ægte da jeg så den de første
> gange (for adskillige år siden).

Okay, så videoen er fake fordi du så den for adskillige 4-5 år siden og
dermed før os andre, eller hva' ?

Hilsen Per