Entourage(Office 2001) export til Outlook ~
Fra : Organisten ved Bistr~

Dato : 07-06-01 19:52

Har brug for et godt råd, kan en eller anden hjælpe?

Jeg er blevet drøntræt af Entourage og har brug for at få flyttet post- og
adr.arkiv til Outlook 5.0.

Outlook 5.0 har ikke et importfilter til Entourage, hvordan får jeg så
flyttet arkiverne.

Det skulle vel kunne lade sig gøre mellem to Microsoft-programmer?

vgst
kristian stange

Fra : Michael Horn

Dato : 08-06-01 12:06

> [...]
> flyttet arkiverne.
>
> Det skulle vel kunne lade sig gøre mellem to Microsoft-programmer?

Export på denne måde:
Åbn Entourage, træk de beskeder (ikke mapper) du vil eksportere til
skrivebordet (Fx. I en ny mappe, fx "læste beskeder")

Nu kan du så trække de exporterede beskeder ind ind I Outlook express I det
øverste felt th.

Lidt besvær'ligt, men det virker!

Mvh Michael Horn

?Hvorfor er du træt af Entourage??