BF2
Fra : Dick Turpin

Dato : 20-09-05 20:15

Hej.

Er der en venlig person som kan hjælpe mig ?!?!

Hvorfor ligger min ping på 800-1200 når jeg spiller ??
jeg har ikke andre programmer til at ligge og køre bagved...

Jeg har en: p4p800delux med 2400 intel p4
2x 512 kingston ram og et sapphire 9800 pro 256 ram
120 gb maxtor

Jeg har testet min net forbindelse den ligger på 130/250

venlig hilsen

Dick Turpin

Fra : Jean Husted

Dato : 20-09-05 20:26

hej.

hvilken ping har de spil du joiner?

Går ud fra du sorterer på ping også starter nede fra og finder et åbent game
med lavt ping?

Spiller selv med ping ca 16 - ja det er livet med en 10/10 mbit
forbindelse

Men skriv lige hvilker servere du joiner.

AFM[ENEMy]

Fra : Dick Turpin

Dato : 20-09-05 21:01

de ligger på max 200 og det er kun mig den er helt galt med de andre 20-30
spiller ligger på 20-200 (ping)

Dick Turpin

Fra : Brian Lund

Dato : 22-09-05 18:29

Prøv boomtown eller bredbandsbolaget's servere!

Brian

Fra : preben nielsen

Dato : 21-09-05 14:15

> [...]
>
> Hvorfor ligger min ping på 800-1200 når jeg spiller ??
> jeg har ikke andre programmer til at ligge og køre bagved...

Fordi du spiller på en server i Australien ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Keldo

Dato : 22-09-05 07:03

.....spiller du bag en Router? Hvis du gør skal du evt. konfigurere den ved
at åbne for den port som BF2 trafikken bruger, typisk port 16667.

Fra : Saitek

Dato : 22-09-05 09:49

> [...]
>
> Hvorfor ligger min ping på 800-1200 når jeg spiller ??
> jeg har ikke andre programmer til at ligge og køre bagved...

Du kan jo ikke få en lav ping hvis du går på en server der viser 200, men
hvis en server viser feks 20 er det også det du får på serveren. Jeg spiller
med en ping på boomtown på 16 (bf1) (512/512) men vælger jeg en engelsk
server får jeg måske en ping på 70.

Men 800-1200 virker da alt for højt, kan man overhovedet spille uden at
blive kicket?