Refsvindinge (skibs)øl - hvor i Viborg?
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 16:14

Refsvindinge Skibsøl har været oppe (nede?) at vende flere gange for nyligt
i denne gruppe. Min drøbel er som en indtørret svedske og trænger til lidt
flydende. Mine foretrukne whiskies er fra Islay (Lagavulin, Laphroaig og
Ardbeg), så jeg tænder lidt på beskrivelsen af denne skibsøl.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe den i Viborg?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ole Stigaard

Dato : 18-09-05 16:19

Sun, 18 Sep 2005 17:13:51 +0200, Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk> skrev:

> [...]
> Ardbeg), så jeg tænder lidt på beskrivelsen af denne skibsøl.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe den i Viborg?

I har en rigtig velassorteret butik i Sct. Mikkelsgade. Jeg husker ikke at
have set Skibsøllen der, men han har mange gode øl så chancen er der. Han
ligger på højre hånd når du kommer fra Vestergade og går ned mod Sct.
Mathiasgade.

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 16:34

On Sun, 18 Sep 2005 17:19:03 +0200, Ole Stigaard wrote:

> [...]
> have set Skibsøllen der, men han har mange gode øl så chancen er der. Han
> ligger på højre hånd når du kommer fra Vestergade og går ned mod Sct.

Det må være Alliance Vin du tænker på. Ok, ja den havde jeg ikke lige tænkt
på. Jeg kigger ind til Lars en dag. Hyggelig fyr

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-05 23:15

On Sun, 18 Sep 2005 17:33:34 +0200, Kurt Hansen wrote:

> Det må være Alliance Vin du tænker på. Ok, ja den havde jeg ikke lige tænkt
> på. Jeg kigger ind til Lars en dag. Hyggelig fyr

Han havde den ikke, men tilbød at skaffe den ved lejlighed. Han havde
imidlertid Limfjordsporter og Porse Guld fra Thisted, så dem købte jeg
nogle stykker af. Faktisk købte jeg - på hans anbefaling - en enkelt
Classic til at blande half-and-half med porteren. Skulle være godt

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 18-09-05 17:31

Hej Kurt

> flydende. Mine foretrukne whiskies er fra Islay (Lagavulin, Laphroaig og
> Ardbeg), så jeg tænder lidt på beskrivelsen af denne skibsøl.

Rart at det ikke kun er mig der har det sådan :)

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 21:09

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ardbeg), så jeg tænder lidt på beskrivelsen af denne skibsøl.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe den i Viborg?

Jeg kommer engang i mellem på bryggeriet og selv der er det ret svært at få
skibsøl. De brygger det ikke ret tit, så man skal vide hvornår de brygger
det, og derefter være på bryggeriet når de har fået det lavet og det er klar
til salg. Men god jagt, jeg har ikke hørt at man kan købe det andre steder
end på bryggeriet.

Lasse.

Fra : Max

Dato : 18-09-05 21:21

Hej Lasse

> til salg. Men god jagt, jeg har ikke hørt at man kan købe det andre steder
> end på bryggeriet.

Ok, men så er det jo godt at man har servicesteknikere der køre over
hele landet, så må en af dem forbi Refsvindinge (tror forøvrigt en af
dem er barnefødt i det nabolag) når der er skibsøl på lager.

Mvh Max

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 19-09-05 01:09

On Søndag 18 september 2005 22:09, "Lasse N. Larsen"
<affaldspostÆwebspeed.dk> wrote:
> Men god jagt, jeg har ikke hørt at man kan købe det
> andre steder end på bryggeriet.

Jeg har på et tidspunkt set den hos Superbest på Vesterbro Torv i Århus.

--
Jonas Kongslund