Byggefirma i Østjylland
Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 17-09-05 10:11

Hejsa,

Vi overvejer at bygge nyt parcelhus, og kigger i den forbindelse hos
en masse forskellige firmaer.

Men de er jo svært at vurdere om de er gode eller ej.

Er der nogen der har nogle erfaringer med firmaer, som de har lyst til
at dele.

Huset skal bygges i Århus-området

/Lars

Fra : Michael

Dato : 17-09-05 12:16

Hej

vi har lige bygget et AZ hus men dem vil jeg ikke anbefale.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 18-09-05 09:24

On Sat, 17 Sep 2005 13:15:52 +0200, "Michael" <overblik@hotmail.com>
wrote:

>vi har lige bygget et AZ hus men dem vil jeg ikke anbefale.

Hvorfor ikke?

/Lars

Fra : Tømreren

Dato : 18-09-05 14:02

"Michael" <overblik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> vi har lige bygget et AZ hus men dem vil jeg ikke anbefale.

Jeg har et vennepar der har fået bygget hus af dem i Frederiksund og alt var
helt OK og godt udført,jeg var selv med til slutgennemgang og der var 3 ting
der ikke var helt i top,men dette blev lavet inden for en uge.

Mvh
Tømreren

Fra : Claus Vitting

Dato : 17-09-05 18:54

Hej Lars,

jeg kan varmt anbefale FM-Søkjær i Horsens - det har bygget en rigtigt godt
hus til min lillebror.

God jagt !

Mvh.

Claus

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 18-09-05 09:23

On Sat, 17 Sep 2005 19:54:22 +0200, "Claus Vitting"
<claus@vittingfamily.dk> wrote:

>Hej Lars,
>
>jeg kan varmt anbefale FM-Søkjær i Horsens - det har bygget en rigtigt godt
>hus til min lillebror.

Tak. Vi har for kort tid siden netop tjekket FM Søkjærs hjemmeside, og
fik en godt indtryk af dem. Så det var sjovt at se din post her.

De er helt klart med i hatten, deres huse ser gode og veldisponerede
ud.

/Lars

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-09-05 12:58

Tillægsspørgsmål:

Er der nogen der har erfaringer - gode som dårlige - med Frydkjær
Huse og/eller Lundum Danielsen?

/Lars