Nyt badeværelse - links
Fra : Morgan Jones

Dato : 13-09-05 19:57

Er der nogen der har nogle links til websites med ideer til indretning af
badeværelser ? - Jeg tænker ikke på "gør det selv" / "VVS grossist"
websites - mere total leverandører af "high end" badeværelser.

Pft,

Morgan :) (København)

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-09-05 20:55

> Er der nogen der har nogle links til websites med ideer til indretning af
> badeværelser ? - Jeg tænker ikke på "gør det selv" / "VVS grossist"
> websites - mere total leverandører af "high end" badeværelser.

http://www.dansani.dk/

Mvh Maria

Fra : mugge

Dato : 14-09-05 20:47

www.badstil.dk

Kan anbefales

VK

Fra : Morgan Jones

Dato : 15-09-05 18:33

> www.badstil.dk
>
> Kan anbefales

Det ser rigtigt godt ud. Vi tænkte at få selve møblerne fra Unoform, men
resten skal være lidt mere nice end det Unoform sælger. Cool!

morgan :)