Gelé Shots!
Fra : MAG

Dato : 12-09-05 09:44

Hejsa!

Da min mand boede i USA fik de sådan nogle gelé shots med sprut i! Nogel var
røde, andre grønne osv. med diverse smag i. Men hvordan laver man disse?
Håber at I kan mig?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Maria

Fra : Thomas Hansen

Dato : 12-09-05 19:31

On Mon, 12 Sep 2005 10:43:32 +0200, MAG <Maria@fredslund.biz> wrote:

> [...]
> var
> røde, andre grønne osv. med diverse smag i. Men hvordan laver man disse?

Hej
Du finder noget gele pulver. Så erstatter du vandet med vodka og rører
geleen som normalt.
Du skal nok i en special butik for at finde det. Jeg har fundet det hos
nogle indvandre butiker på nørrebro.

/Thomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-09-05 19:31

On Mon, 12 Sep 2005 20:31:19 +0200
"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> wrote:
> [...]
> rører geleen som normalt.
> Du skal nok i en special butik for at finde det. Jeg har fundet det
> hos nogle indvandre butiker på nørrebro.

hvis du søger tilbage i gruppen her (f.eks. via groups.google.com) så
kan du nok finde en alternativ opskrift med husplast og saftevand som
blev omtalt her for en stund siden.

kim

Fra : Lars Ehlers

Dato : 12-09-05 19:58

> [...]

>røde, andre grønne osv. med diverse smag i. Men hvordan laver man disse?

Jo, dem kender jeg godt... Jeg har fået dem flere gange, smager sødt
og helt uskyldigt.

De er lavet med Jell-O gele, som er meget populært i USA.
http://www.kraftfoods.com/jello/main.aspx?s=&m=jlo_family_gelatin

Prøv at søge efter Jell-O shots
http://www.webtender.com/db/drink/2200

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Fatter Brik

Dato : 12-09-05 21:02

Til orientering (jeg vedc godt at det ikke er det der spørges efter) noget
der enten er originalen eller minder om den føres i Metro (www.metro.dk)

:)

Fra : Eivind

Dato : 15-09-05 17:30

du kan købe jello i danmark bl.a hos www.americana.dk og
www.dialife.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-09-05 20:36

On Mon, 12 Sep 2005 20:31:13 +0200
Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> hvis du søger tilbage i gruppen her (f.eks. via groups.google.com) så
> kan du nok finde en alternativ opskrift med husplast og saftevand som
> blev omtalt her for en stund siden.

husblas til dem som hænger sig i den slags bagateller