Bøje træliste HURTIGT
Fra : Filip

Dato : 09-09-05 16:37

Hej NG

Jeg har en skæv væg hvor jeg skal have sat en 16X21 skyggeliste på. Vægen er
170cm og på de sidste 40 cm slår vægen en bule indad og til slut ud igen.
Altså som et "S". Hvordan får jeg bøjet skyggelisten så den følger vægen.
Det er fyrretræ.

Jeg har en gang set noget med dampbad på TV, men er det smart her?

Filip

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-09-05 16:45

Filip wrote:

> Jeg har en gang set noget med dampbad på TV, men er det smart her?

Det er faktisk den bedste løsning. Listen skal fastholdes i den ønskede
facon, indtil den er tør.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Filip

Dato : 09-09-05 20:11

Hej igen

jeg har nu lavet det, ved at sætte listen i spænd og så give det en stor
skrue (har selvfølgelig boret for) og listen gik kun lidt i stykker, men det
kan males væk. Jeg blev bange for at det ville tage for lang tid at lave det
med damp

Filip

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 10-09-05 08:02

"Filip" <annonym@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> skrue (har selvfølgelig boret for) og listen gik kun lidt i stykker, men
> det kan males væk. Jeg blev bange for at det ville tage for lang tid at

Nu når den liste er knækket helt om en uge eller to, så kan du save nogle
indhak i bagsiden af den nye liste, på den måde kan du bukke den uden at den
knækker igen.

Br,
Morten