Spil Wild West multiplayer RTCW wolfenstei~
Fra : michael

Dato : 07-09-05 12:07

Ja i må undskylde at jeg ikke fik postet et ordentlig link, men nu kan i
nemt downloade wild west wolfenstein spillet og installere det fra:

http://download.fortbravo.net/

Og spillet kræver IKKE at man har ET/RTCW installeret. Det kræver ikke andet
end at du downloader og installere det og connecter dig til en gameserver
:). På linket herover er der også en lille nem vejledning hvor taster m.v.
er defineret.

Vil blot sige at sommerperioden er lidt stille og det meste men også
virkelig sjove spil finder sted om aftenen efter 21:00 men dog også i
weekenden i dagtimerne. Så hvis det er over din sengetid, så er spillet nok
ikke noget for dig i øjeblikket :).

Her er spillets officielle hjemmeside:
http://www.the-wildwest.co.uk/

og her er det officielle forum for spillet:
http://forums.the-wildwest.com/

Fra : N/A

Dato : 07-09-05 13:44

Fra : Erik

Dato : 07-09-05 13:44

"michael" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige testet det ved at downloade, installere og spille. Det
virker
> helt fint :).

Spillet skriver invalid key under installtionen og når jeg prøver og komme
ind på en server

/Erik

Fra : michael

Dato : 07-09-05 14:10

Til sidst i intallationen spørger den om du har rtcw installere, men det er
ikke en fejl. du skal bare svare ok/nej.

Start spillet og connect til en af følgende servere

eldorado
bad uncle
download.fortbravo.net

som er de mest benyttede servere og som kan bruges af det downloadede spil.

Fra : michael

Dato : 07-09-05 14:16

Jeg glemte vist at sige at grunden til at du fik key fejl da du forsøgte at
connecte var fordi du prøvede at connecte til en server der kræver key. Som
sagt skal du bare connecte til en af de 3 servere jeg nævnte hvilke også er
de mest benyttede :). Men lad være at connecte til

Hang 'em High WildWest og WildWest1.6 Public Beta Server.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-09-05 17:46

michael wrote:
> [...]
> connecte til
> Hang 'em High WildWest og WildWest1.6 Public Beta Server.

Det vil altså sige at det er en piratkopi?

--
Jacob

Fra : michael

Dato : 07-09-05 18:02

Næ ikke så vidt jeg ved. Alle filer kan findes på rtcw's og ww rtcw
officielle sider. Det kan enhver hente men installeren finder filerne og gør
det hele for dig :).

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-09-05 19:50

Jacob Skaaning wrote:

> Det vil altså sige at det er en piratkopi?

Det er vel en mod?

Fra : michael

Dato : 07-09-05 20:53

jo

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-09-05 22:04

"Mikael Schøler" wrote

> Det er vel en mod?

En modification kræver typisk det originale spil med nogle få undtagelser
hvor kode/3d objekter etc er givet fri

- Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-09-05 08:58

Peter Lykkegaard wrote:

> En modification kræver typisk det originale spil med nogle få undtagelser
> hvor kode/3d objekter etc er givet fri

Det er dog ikke det første mod af wolfenstein der ikke kræver spillet
installeret. Enemy Territory er også 100% gratis, multiplayer og
kræver ikke RTCW installeret.

Fra : michael

Dato : 08-09-05 10:14

Du kan ikke betegne ET som et mod fordi det ikke har nogle af rtcw filerne i
sig.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 10-09-05 17:07

Kan kun finde 3 servere og der er ikke nogen på...
Er det så ubrugt, programmet?

Fra : michael

Dato : 11-09-05 15:42

Husk at trykke på "Get list" for at se alle serverne. Du kan spille på de 3
servere vis navne du kan se på:

http://download.fortbravo.net/

(ElDorado, Bad Uncle's home, download.fortbravo.net)

Dette er også de mest benyttede servere men som sagt spilles der om aftenen
fra 20 - 21.