Railroad tycoon 2 og windows xp
Fra : Andersen & Sørensen

Dato : 03-09-05 10:58

Vi har lidt problemer med at afvikle spillet under windows xp.

Det kommer en pup op boks med besked om at der ikke er understøttelse af
windows nt

Hvad er der galt og hvor kan jeg evt finde en patchs der kan løse problemet?

Fra : Bruno

Dato : 03-09-05 22:50

Andersen & Sørensen wrote:
> [...]
> windows nt
>
> Hvad er der galt og hvor kan jeg evt finde en patchs der kan løse problemet?

Der er det galt at spillet detektere at operativsystemet er af NT
familien (WinNT, Win2000 og WinXP) og det oprindelige NT var ikke
spilvenligt, da spillet er før Win2000/XP ved det ikke at det egentlig
godt kan køre.

Højreklik på genvejen til spillet og find indstillinger for
kompatibilitet, der kan du få XP til at bilde spillet ind du kører
eksempelvis Win98.

Mvh

Bruno

Fra : Andersen & Sørensen

Dato : 04-09-05 20:12

Hej.

Først tak for svaret men må samtidig oplyse at det stadigvæk ikke vil
afvikles, og har prøvet at genstarte maskinen.