America's Army lokkemad
Fra : Dan

Dato : 29-08-05 20:56

Så lige i DR1 Horisont hvordan hærens hvervnings kampagne bruger AA-spillet
samt gratis pizza til at lokke bumsede teenager ind i hæren.

FY for satan til lumske djævle....en så perfid metode til at lokke folk ind
skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem i
bedste fald psykisk ustabile.

*suk*

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-08-05 21:12

Dan wrote:

> [...]
> skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem i

Hvis et computerspil og gratis pizza er nok til at få en til at melde
sig til hæren... så var man sgu næppe specielt stabil til at starte med.

Fra : Mythos

Dato : 29-08-05 21:33

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem

Jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener, der er ingen tvang i det, man vælger
jo selv, og dem der eventuelt måtte byde ind, tja, de har selv valgt, såre
simpelt.

Mythos

Fra : Martin T.

Dato : 30-08-05 04:10

"Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote in message
> [...]
> ind skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem

Jeg tror aldrig det har været nogen hemmelighed at AA er til for at hverve
nye soldater. Mener man får flere fordele i spillet hvis men er i hæren. Det
med pizza har jeg dog ikke hørt om før nu

Mvh
Martin T.

Fra : Dan

Dato : 30-08-05 08:17

Altså...da jeg var 20 var jeg MEGET tæt på at melde mig frivilligt...kom nu,
hvem har ikke lyst til at skyde lidt her og der

Men der fanme var en officer der rendte rundt i fuldt kampudstyr på en
messe, sendte drengene ind til pizza, kom slentrende ind bagefter..."Hvad
så, var det en god pizza? Hvordan klarede I jer i AA?" ..og så videre med
andre pseudo-kammeratlige "buddy"-attituder...

Fra : Dorph

Dato : 30-08-05 08:40

> [...]
> folk ind skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og
> kommer hjem i bedste fald psykisk ustabile.

Sq da en del bedre end alternativet.... i USA har man ikke værnepligt
som i DK hvor man tvinger folk i mili, og her føler man sig nærmest
som kriminel/forræder hvis man blir militærnægter.

Fra : Grunt

Dato : 30-08-05 09:24

On Mon, 29 Aug 2005 21:56:12 +0200, "Dan" <no@spam.thankyou.com> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem i

Så gik der også politik i gruppen.

Fra : Jakob M

Dato : 30-08-05 10:34

> FY for satan til lumske djævle....en så perfid metode til at lokke folk
> ind skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem
> i bedste fald psykisk ustabile.

Personligt synes jeg også det er klamt, men diskutionen hører til i
dk.politik hvor jeg futter til.

Mvh
Jakob

Fra : Dan

Dato : 30-08-05 15:55

> Personligt synes jeg også det er klamt, men diskutionen hører til i
> dk.politik hvor jeg futter til.

At mene, at computerspil ikke kan være politiske, er IMHO ret naivt. At
mene, at computerspil ikke kan bruges som politisk propaganda, er endnu mere
naivt.

(FUT= på rumænsk betyder det "jeg knepper" direkte oversat...så det er mig
en evig kilde til underholdning hver gang nogen råber FUUT FUUUT..regn selv
ud hvad TE FUT betyder)

Fra : Brian Lund

Dato : 04-09-05 13:39

> [...]
>
> (FUT= på rumænsk betyder det "jeg knepper" direkte oversat...så det er mig
> en evig kilde til underholdning hver gang nogen råber FUUT FUUUT..regn

Hvad er du? - Bo Warming nr. 2?

Hvis det er den politiske aspekt du vil diskutere; dk.politik
Hvis det er selve spillet, dets indhold eller gameplay du vil diskutere, så
er det fint her...

Brian

Fra : allan poulsen

Dato : 30-08-05 11:45

kan man ikke købe spillet i DK, høret ikke rigtigt efter hvad de sagde, men
det så ret fedt ud...?

Fra : Fortis

Dato : 30-08-05 14:43

du kan downloade det gratis her
http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=185 f.eks..

--
---100% Asshole----------
www.wulffmorgenthaler.com

Fra : allan poulsen

Dato : 30-08-05 12:40

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-08-05 13:00

On Tue, 30 Aug 2005 13:39:45 +0200, "allan poulsen"
<allan-poul@oncable.dk> wrote:

>kan man ikke købe spillet i DK, høret ikke rigtigt efter hvad de sagde, men
>det så ret fedt ud...?

Det er gratis, så vidt jeg ved.

http://www.americas-army.com

--
Kasper Aae

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-08-05 15:35

"Kasper Aae" wrote

> Det er gratis, så vidt jeg ved.

Det ER gratis

- Peter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-08-05 10:43

> Det ER gratis

jeg har lige hentet det og prøvet det... der findes langt bedre alternativer
er mit første indtryk - jeg betaler gerne for kommende spil som Rainbow Six
4 da det ser noget bedre ud.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Christian

Dato : 30-08-05 18:08

> [...]
> ind skal man lede længe efter...så bliver de sendt til Irak og kommer hjem

fuck det...det er sgu da bedst at tage taberne og bruge dem som
kanonføde....